Ferie på helligdager

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Når permisjonen er over skal jeg ha mine 5 uker ferie, 25.nov-31.des.
I juleuka er det jo 3 helligdager. Teller mine feriedager på disse også?
Siden jeg fødte før termin mister jeg ei uke, og det hadde vært kjekt om det hadde gått an å ta feriedager på noen av disse også. :)
Noen av dere som vet?

Jeg aner egentlig ikke... Jeg har lite med NAV å gjøre ettersom jeg får lønn fra jobben på vanlig måte i permisjonen... Og det er i grunn VELDIG deilig! :D

Nav regner fem dager per uke uansett.. Mens arbeidsplassen ikke gjør det.. Så lenge perm ikke skal utsettes med ferie har det jo ikke noe med nav å gjøre og da teller ikke helligdagene:-)

Nav regner fem dager per uke uansett.. Mens arbeidsplassen ikke gjør det.. Så lenge perm ikke skal utsettes med ferie har det jo ikke noe med nav å gjøre og da teller ikke helligdagene:-)
Hæ? :p
Åja, det var kanskje svar til line? :p

Hæ? :p
Åja, det var kanskje svar til line? :p
Nei.. Altså de tre dagene i jula teller ikke på ferien i forhold til jobb, men om permisjon skal utsettes teller de som vanlige dager ettersom nav ikke tar hensyn til helligdager:-P

Nei.. Altså de tre dagene i jula teller ikke på ferien i forhold til jobb, men om permisjon skal utsettes teller de som vanlige dager ettersom nav ikke tar hensyn til helligdager:-P
Aha, så da kan jeg altså "flytte" de? Så kjekt! :)

Aha, så da kan jeg altså "flytte" de? Så kjekt! :)
Japp:-) Jeg har mikset og trikset mye med datoer for å få vært lengst mulig hjemme;-) En helsikes jobb og masse skjemaer, men verdt det;-)

Back
Topp