Ferie på budsjett

Gullskatten<3

Glad i forumet
Marshmallows2021
Vi har lyst til å reise i sommer! Enten en liten tur til utlandet, eller noen fine dager i Norge, evt. nordover! Hvor er det fint og dra, men som ikke koster så mye? Vi er to voksne og en liten en på 10 mnd:)

Vi har lyst til å reise i sommer! Enten en liten tur til utlandet, eller noen fine dager i Norge, evt. nordover! Hvor er det fint og dra, men som ikke koster så mye? Vi er to voksne og en liten en på 10 mnd:)
Er billigere å reise til utlandet enn å feriere i Norge. Tusenlappene flyr fort:confused:

Som allerede nevnt. Blir fort dyrt og skulle ferie i Norge, med kjøring, overnatting, mat osv. Sjekk ut restplass og slik:) mange fine barnevennlige og rimelige steder i varmere strøk:D

Vi kjører oss en tur til Danmark, og blir borte en uke. Båt og overnatting blir under 2000 for hver. Sikkert mulig å gjøre det enda billigere om man kjører hele veien, og camper i telt :-) Mye fint å oppleve i Danmark uten at det koster skjorta :-)

Billigere å reiste til utlandet utenfor skandinavia for det kan fort bli dyrt i både Danmark, Sverige og Norge. I år har vi leid en leilighet i Spania 2 uker og betaler totalt 11 000kr med leilighet, utvask og fly tur/retur i juli. Skal sies at vi vet hvem de vi leier leiligheten av og derfor får leiligheten 2-300 euro billigere enn hva den ellers hadde kostet. Hadde vi måtte betalt fullpris på leiligheten så hadde ferien vår kostet 14-15 000kr med leilighet, utvask og fly :-) Jeg og sambo har spart totalt 20 000kr til lommepenger, men vi kommer ikke til å bruke alt det :-)

Dra til Polen! Varmt, fint og billig:D Norge blakker deg fortere enn du får tenkt deg om haha!
Ble fort 10000 på 5 dager på ungene og meg her i Norge... Året etter bestilte vi tur til Bulgaria i 7 netter på all inclusive for ca samme summen:P

Dra til Polen! Varmt, fint og billig:D Norge blakker deg fortere enn du får tenkt deg om haha!
Ble fort 10000 på 5 dager på ungene og meg her i Norge... Året etter bestilte vi tur til Bulgaria i 7 netter på all inclusive for ca samme summen:P
Ja der er det fint! Var der for 2 år siden:)

Back
Topp