Ferie og permisjon

Alketa

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
August 2018
Tenker dere å putte inn ferie i permisjonen? Jeg har endel feriedager i år (overførte 14 dager fra i fjor), så tenker vel jeg tar to uker i sommer og så tar jeg resten inn i permisjonen. Snakket med økonomisjefen på jobben i går og det er visst ikke noe problem å ha mer enn 21 dager ferie inn i permisjonen (er vel det som er maks fra NAV).

Selv har jeg ikke rett på ferie pga ringevikar, og jobber ikke nært nok til å kunne ta det uansett.
Men mannen skal ta ut ferie ved pappapermisjonen, da reiser vi alle til hans hjemland for å møte svigers, resten av familien og venner vi begge har der nede :)
I Sverige får vi også en mnd vi kan ta permisjon sammen.
Har allerede begynt å planlagt litt ja ;)

Hadde dette vært førstemann så hadde jeg spart så mye ferie som mulig, men merker at det er vanskelig i det hele tatt å ha noen feriedager til gode på slutten av året. Så her blir det kanskje en ferieuke igjen når permisjonen starter som jeg tar med meg, pluss at jeg har tenkt å ta ut neste års ferie før jeg starter å jobbe igjen..
Forrige gang hadde jeg termin i juni, og da fikk jeg ført over det meste av ferien. Så sånn sett er det bedre å få før sommeren ;)

Jeg vil ikke ha ferie i år om jeg er like dårlig som sist.. Da jeg er sykemeldt... Er så kjipt å være dårlig og ha ferie.. Håper helker å "spare" den til etterpå ;)

Back
Topp