Ferie og permisjon hvordan løse det.

Bobbla

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
Har dere tatt ut ferie før permisjon startet eller utvider dere permisjons tiden med 4 uker og 1 dag og tar de 4 siste dagene rett etter permisjon eller hvordan har dere gjort det?
Rett og slett hvordan har dere løst det med ferie og permisjon?
Gjerne fortell hvor du jobber også hvis du tør, du må ikke men det kan hjelpe meg om vi jobber i samme bedrift, jobber i daglivare butikk kan jeg si.
Sliter sånn på min arbeidsplass at dem inne forstår eller hjelper meg og legge til rette for meg.
 
Tok ut litt ferie før perm, resten mellom min periode og fellesperioden. To dager som forsvant fra planlagt ferie før jeg gikk ut i perm pga sykemelding har jeg fått overført til 2017 og tas ut direkte etter permisjonsslutt.
 
Eg tok ferie etter min kvote. Tok 5 uker. Så sparte ferie penge til eg hadde ferie og ikkje fekk lønn! Fungerte fint for oss. Så tar eg neste års ferie etter pappaen er ferdig med sin permisjon.
 
Utsatte permisjon med ferien. Anser de resterende feriedagene som tapt.
 
Hadde 4 uker ferie nå i september. Så har jeg gradert permisjon i Jan-feb-mai og juni. Jobber fullt de 14 dagene i mnd sambo er på jobb. Slik kunne vi ha 100% lønn og strekke permisjon frem til sommerferien neste år.
 
Jobber på bensinstasjon. Tar alt ferien fra 2016 og 2017 inn i permisjonen og forlenger med 8 uker og 2 dager :)
 
Hadde 4 uker ferie nå i september. Så har jeg gradert permisjon i Jan-feb-mai og juni. Jobber fullt de 14 dagene i mnd sambo er på jobb. Slik kunne vi ha 100% lønn og strekke permisjon frem til sommerferien neste år.

Jeg jobber på sykehuset :) de har plikt til å tilrettelegge, og vært veldig flinke på det!!
 
Har overført det jeg ikke fikk brukt av ferie til 2017, og har tatt ut 4 uker og 1 dag i løpet av permisjonstiden nå. Resten av ferien blir neste sommer, etter at vi begge har brukt opp all permisjonen. :)
 
Back
Topp