FERIE og GRAVID

x1xTrista

Elsker forumet
Nå har vi akkurat reservert plasser på flyet som vi skal reise med til Gran Canaria.
Om jeg gleder meg? Hehe - bare litt [:D] De jeg jobber med er dritt lei å høre om denne syden turen min - synd for dem...

Noen forholdsregler jeg bør ta før jeg reiser, nå som jeg er blitt gravid?
Bortsett fra å drikke vann fra flaske og bestille godt stekt kjøtt?

ÅÅåååå skal du til Gran canaria, hvor da??
Ville bare ønske deg god tur jeg, kos deg[:)]

Vi skal til Arguineguin. Og jeg gleder meg masse. En uke med deilig avslapning, sol (forhåpentligvis) og bading (kanskje).

Ikke meningen å gjøre noen misunnelig her nå altså [:D]

*MISUNNELIG JA*

Jeg elsker Arguineguin og Gran Canaria[:)]

Må vel kanskje være litt forsikteg med grønnsaker også? Når man spiser ute har man jo ingen garanti for hvordan de er behandlet...

Gran Canaria er bare sååå kos, vært der mange ganger og drømmer allerede om å reise så snart bebisen er stor nok[:)]

KOS DEG MASSE, og send litt sol oppover hit også[:D]

For sikkerhets skyld, dropp salater og grønnsaker, med mindre du kjøper i butikk og vasker det godt selv. og LIGG UNNA katter! Tokso er visst enda mer utbredt i sydlige strøk enn her, så.
Ellers: Kos ræva av deg og gi oss gjerne en tilstandsrapport hvis du snubler forbi en nettcafe. Kan jeg ikke få sol og sydenvarme selv, "snylter" jeg gjerne litt på andres sydenferie på den måten.:-)

ORIGINAL: Tessa

Ellers: Kos ræva av deg og gi oss gjerne en tilstandsrapport hvis du snubler forbi en nettcafe. Kan jeg ikke få sol og sydenvarme selv, "snylter" jeg gjerne litt på andres sydenferie på den måten.:-)

Signerer den, å du er heldig assa!!!!!

Så fremst ungen er frisk og fin så drar vi en måned til syden i mai! Gleder meg VELDIG mye[:D]

Å, heldig du å[:)] Blir sikkert utrolig godt!!!!

Vi reiser til Tenerife i førsten av desember!! [:D]
Teller ned dagene nå.. [:)] [:)] [:)]

Back
Topp