ferie med svigers... hvordan holde det hemmelig?

TulleHøna

Forumet er livet
vi skal på ferie med svigers i en hel uke!! det er altid vin til mat og drinker på kvelden..... hva skal jeg si?
og i tilleg er jeg megakvalm OG har fått streng beskjed av lege å holde meg helt i ro og ikke bære tungt!
ikke akkurat lett når jeg pleier å være veldig aktiv og bærer mye på 16 kilos treåring.
i tillegg blør jeg jo fortsat.... så jeg har ikke lov å bade.. vi har svømmebasseng både inne og ute....
OG siden jeg blør så er det jo faktisk en sjans for at jeg har en SA på ferien.....
kjenner jeg fikk veldig lyst til å bli hjemme nå

Årh det hørtes bare stress ut.. Er det virkelig ille og bare si det da, så kan de gjerne hjelpe til så du får slappet litt av? Jeg er nå på ferie med min familie, testet jo her også, vi sa det med engang, orket ikke styre med det stresset med unnskyldninger, i tillegg til at de tar seg ekstra tid til sønnen min slik at jeg får slappet av;)

nei, vi vil ikke at de skal vite det i det hele tatt! da MÅ foreldrene mine også vite det.. gud forby at noen får vite før noen andre... og det orker jeg ikke! je vil ha det for meg selv (oss selv). spseielt når det kanskje er sånn at jeg har en laaaangdryg SA

Hvor skal dere hen da? Kanskje du skulle blitt hjemme..? Om det er noe mulighet for det.. si at du måtte jobbe eller noe.. Så kan du ligge hjemme på sofaen og slappe av... Det er jo vel helst det du skulle gjort nå.. Skjønner at du ikke vil si noe, men tror fort det kan bli stress å skjule det om dere skal være sammen en uke.. Huff.. Håper det ordner seg..

Jeg hadde sagt det, eller blitt hjemme :) Det høres bare stress ut å prøve å holde det skjult, og det et ikke bra for deg nå. La dem dele gleden med dere, og ta sorgen sammen med dere om den måtte komme. 

kan du ikke gå for den gode gamle antibiotikahistorien da? da kan det både være en unnskyldning for å ikke drikke vin samt at  du ikke er i form :D  håper det går bra, skjønner det er tøft å ikke vite hva som skjer! lykke til :)

jeg må jo bare juge som et uvær! men om hva, vet jeg ikke! antibiotika er det ingen som går på :P alle vet at jeg drikker selv om jeg går på antibiotika! haha!
kan ikke bli hjemme, heller. kanke sende bort gutten min i en uke uten mamman sin! det klarer jeg ikke! hehe!
nei, jeg får bare gjøre det beste ut av det, og juge så det renner av meg

#2 På Vei! skrev:
Jeg hadde sagt det, eller blitt hjemme :) Det høres bare stress ut å prøve å holde det skjult, og det et ikke bra for deg nå. La dem dele gleden med dere, og ta sorgen sammen med dere om den måtte komme. 

Word :)

Back
Topp