Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følte du det var skummelt, eller reiste dere med et reiseselskap som "tok vare på dere"? Eks buss til hotellet ved reises start og tilbake igjen til flyplassen, hotellet lå trygt til, barnevennlig, osv osv?Bare med 2 åring, men null problem
Så flott å høre.Jeg har dratt alene med to barn, null stress så lenge du hr pakket tålmodigheten og rosiner
Vi har reist både på bilturer som varer i 12 timer og med fly. Har besøkt ekstern familie alle ganger. (Har ikke fått noe hjelp med ungene på turene, kunne like fint vært alene med de i Spania). Barna var på det minste 4 mnd og 2 år når jeg reiste. Skal avgårde med de nå også, da er de 3 og 5. mer bekymret for å dra alene med de nå som de kranglerSå flott å høre.
Også to barn da!
Hvor gamle var barna? Hvor dro dere? Hvordan gikk det?
Så spennende Det skjønner jegVi har reist både på bilturer som varer i 12 timer og med fly. Har besøkt ekstern familie alle ganger. (Har ikke fått noe hjelp med ungene på turene, kunne like fint vært alene med de i Spania). Barna var på det minste 4 mnd og 2 år når jeg reiste. Skal avgårde med de nå også, da er de 3 og 5. mer bekymret for å dra alene med de nå som de krangler