Ferie med 3,5 åring?

Annemor93

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Noen som har erfaring med å dra alene på ferie med en 3,5 åring?
Jeg leker litt med tanken å ta med meg treåringen på ferie i sommer bare oss to, da til et sted jeg allerede kjenner godt☺️

Bare med 2 åring, men null problem
Følte du det var skummelt, eller reiste dere med et reiseselskap som "tok vare på dere"? Eks buss til hotellet ved reises start og tilbake igjen til flyplassen, hotellet lå trygt til, barnevennlig, osv osv? ☺️

Jeg har dratt alene med to barn, null stress så lenge du hr pakket tålmodigheten og rosiner ;)

Så flott å høre.
Også to barn da! :gen053

Hvor gamle var barna? Hvor dro dere? Hvordan gikk det? :D
Vi har reist både på bilturer som varer i 12 timer og med fly. Har besøkt ekstern familie alle ganger. (Har ikke fått noe hjelp med ungene på turene, kunne like fint vært alene med de i Spania). Barna var på det minste 4 mnd og 2 år når jeg reiste. Skal avgårde med de nå også, da er de 3 og 5. mer bekymret for å dra alene med de nå som de krangler:hilarious:

Vi har reist både på bilturer som varer i 12 timer og med fly. Har besøkt ekstern familie alle ganger. (Har ikke fått noe hjelp med ungene på turene, kunne like fint vært alene med de i Spania). Barna var på det minste 4 mnd og 2 år når jeg reiste. Skal avgårde med de nå også, da er de 3 og 5. mer bekymret for å dra alene med de nå som de krangler:hilarious:
Så spennende ☺️ Det skjønner jeg:joyful:

Back
Topp