Ferie jenter?

McMummy

Glad i forumet
Lurte på om dere skal reise på ferie i sommer? Noen som tenker seg utenlands mens dere er høygravide? Jeg har i grunnen lyst, men vi har mye hus å pusse opp så det blir nok bare en liten kjøretur til Sverige eller Danmark tenker jeg...

vi har jo kjøpt oss båt da, så blir nok en tur i den en plass og en tur til gekås i sverige skal vi.. ellers ikke så mye.. skal bare ha 2 ukers ferie, men vi får se..

Har sitter å siklet på sydenturer i dag, har så lyst til Marmaris, mens spørs om det blir noe tur på oss i år. [8|] Kanskje en lang weekend tur til en av storbyene (i utlandet) ellers så håper vi på at det blir en super flott sommer med mye fint vèr. Da er det jo helt nydelig å feriere i Norge også - da blir det nok noen små bilturer på oss tenker jeg. [:)]
Mamma og de har et flott nøst ved sjøen, stor terrasse og brygge, så der har jeg i allefall tenkt å parkere den gravide kroppen min når det er varmt og fint!! [:D]
Gleder meg til sommeren, bade, grille og bare kose oss med de voksende magene våre!! [:D]

næi,blir ikke noe langtur i år på vårs,det får vi ta igjen når bebisen e bitt litt større.
skal en tur til pappan min som bor sørpå åsså skal vi bare være hjemme og ordne klart til bebisen kommer og slappe av.orker ikke å legge ut på noe langtur utenfor norge nei:)

Nei føler det på samme måte. Orker ikke tanken på trange fly og utland akkurat i sommer. Vi planlegger en tur når babyen er noen måneder. Vi får besøk av foreldrene mine fra nord-norge i sommer, og ellers blir det bare korte helgeturer o.l her nede. Håper selvfølgelig på en flott sommer på sørlandet! Skal bare sitte på altanen med beina høyt hevet, drikke vann med MANGE isbiter i og lese Henning Mankell-romaner!! (Det er lov å drømme at ingen forstyrrer[:D])

blir ikke noen langtur i sommer her heller, har en samboer som skal jobbe hele sommeren:/ MEN, er jo spådd en finfin sommer så da kan jo vi gravide sørlandsdamer fleske oss på stranden og kose oss;) hurra!

Det blir i hvertfall ei uke til Danmark. Så får me se om me får leige firma hytte på sørlandet i ei uke.

vi skal til tyskland i juli, så det blir vel en 10 timers kjøretur hver vei..;) Håper bare på at jeg ikke får problemer med bekkenet eller noe.. Da kan det hvertfall bli slitsomt med så mange timer i bil...!
Gleder meg hvertfall utrolig masse[:D] Reiser sammen med en anna familie. Mennene våre skal på rockefestival. Og vi skal shoppe;) Og muligens på konsert en av dagene[;)]

Tror ikke det blir noe kjempe ferie, ser litt ann været. Kanskje en tur til dyreparken[:)]

Skal ei langhelg til Mandal, og innom dyreparken. Ellers blir det ikke noe ferie i år.

Bygger hus som er ferdig i slutten av juli. Også tror jeg babyen kommer i siste halvdel av august selv om jeg har termin  september. Han forrige kom én dag etter jeg gikk ut i permisjon å jeg regner med at neste man også kommer før termin!!!

ORIGINAL: Puffen

Skal ei langhelg til Mandal, og innom dyreparken. Ellers blir det ikke noe ferie i år.

Bygger hus som er ferdig i slutten av juli. Også tror jeg babyen kommer i siste halvdel av august selv om jeg har termin  september. Han forrige kom én dag etter jeg gikk ut i permisjon å jeg regner med at neste man også kommer før termin!!!

Å I MANDAL er det fint..[8D] bor der,,[:)] kos dere når dere skal til mandal.og ikke minst på ferien, lykke til videre i svangeskapet blir gøy å se hvor tidlig du får..

Danmark bliver det nok også til her[:D]
Wonder why??

Jeg får kun en uke sammen med min samboer, og 2 uker sammen med barna... hvis ikke jeg ender med en sykemelding...

Danmark er jo et dejligt land at feriere i[8D]

Skal i allefall på Middelalderfestivalen på Hamar! [8D] Ellers så blir det muligens Sverige, Danmark eller Tyskland en tur! Er helt sjuk etter å ha vært på Sweden Rock eller Wacken eller noe, men det får vente til bebisen kan være med å nyte musikken! [:D][8D]

Vi skal hjem til nordvestlandet en tur i juli, og senere kjøre en tur sørover og kjøpe vogn mm i Tyskland eller et annet land som passer. Blir en "på-sparket-sommer" tenker jeg der formen og været bestemmer hvor vi snur nesa. Flytter jo inn i hus også nå snart, så det er nok å styre med der også noen måneder.. [:)]

Back
Topp