Ferie (igjen)

Stikkelsbæret

Forelsket i forumet
Hei, jenter!

Har egentlig vært på ferie i en uke allerede, og derfor vært fraværende - men vært innom og lest litt innimellom. Koselig å se at det stort sett er hyggelige oppdateringer for tida [:)].

I løpet av den siste uka har vi begynt å slippe nyheten for familie og de nærmeste vennene, og fått overstrømmende gode tilbakemeldinger. Så hvorfor jeg er/har vært så flau for å fortelle det er et lite mysterium [:D]

Egentlig bare innom for å si hei og hadet. Vi reiser til Hellas i natt, så nå må det pakkes ferdig. Gleder meg enormt masse til ordentlig ferie [:D]. Håper alle har det bra, og vil ønske dere en god sommer videre [:)]

ååååååååååååå HELDIGGRISEN !!!!! Kose deg i Hellas, vi skal dit 21 september vi. Og dette med å være flau kjenner jeg alt til, har ikke klart å si nyheten til noen andre en mamma og pappa jeg, men i morgen må jeg fortelle farmor og farfar, fordi vi skal på besøk, og magen sier nok [:D]

GOD TUR!!! Gleder meg til å høre om turen!

Morro at dere har begynt å slippe nyheten. Har venta lenge nå! 13 uker jo!

ORIGINAL: FruStina

ååååååååååååå HELDIGGRISEN !!!!! Kose deg i Hellas, vi skal dit 21 september vi. Og dette med å være flau kjenner jeg alt til, har ikke klart å si nyheten til noen andre en mamma og pappa jeg, men i morgen må jeg fortelle farmor og farfar, fordi vi skal på besøk, og magen sier nok [:D]

Da har du jo noe å glede deg til i september, mens alle vi andre har rukket å begynne å bli høstbleike igjen [:D]
Lykke til med å dele nyheten med farmor og farfar da. Så koselig når man får positiv respons [:)]

Og tusen takk, dere andre jenter.

Ha en strålende uke i Hellas[:)]

ORIGINAL: Stikkelsbæret

ORIGINAL: FruStina

Da har du jo noe å glede deg til i september, mens alle vi andre har rukket å begynne å bli høstbleike igjen [:D]
Lykke til med å dele nyheten med farmor og farfar da. Så koselig når man får positiv respons [:)]

Og tusen takk, dere andre jenter.

hihi jeg er nok ikke blitt høst bleik då... [:D]

jeg reiser selv til tyrkia i starten av august.

Back
Topp