Ferie i sommer?

x1xLilly86

Elsker forumet
Har noen av dere i maiklubben tenkt på noe ferie i sommer, som nybakte mødre med små nurk?
skulle gjerne tatt en ferie, men er jo helt uerfaren så vet ikke helt hva som venter meg enda, vet ikke om jeg tør å planlegge så mye. Kanskje kunne vi leid feriehus i danmark, det har ihvertfall vært en tanke.
Noen som har noen synspunkter eller forslag til hva en kan gjøre, og ha med seg sånne småtasser på tur?

Det blir nok ikkje så mykje farting på oss i sommer jaffal. Det eneste vi har planer om er en liten tur på hytta med svigers i begynnelsen av juli.... regner heller med at vi tar oss en liten ferie i oktober når mannen min har permisjon.

Første sommeren med Karoline (hun ble født i mars) tok vi henne med til Danmark. Hadde sånn pakke med Color Line og sov på hotell i Aarhus og Aalborg. Fungerte kjempefint!! Ville gjort det igjen til sommeren, men så får mannen min sannsynligvis ny jobb, og da blir det ikke ferie... Men jeg tar sikkert med meg ungene på hytta noen uker...[:D]

Vi skal ikke på ferie i sommer, siden vi skal til Thailand med jentene i januar.I sommer skal vi bare være hjemme og kose oss med de nye tilskuddene i familien!

Tror ikke det blir ferie på oss til sommeren, han skal bli født 28 mai, våres første. Tror vi skal være hjemme i Norge og bli kjent med han før vi drar noen plass. Muligens at vi drar ei uke til syden på restplasstur i oktober,dersom det lar seg gjøre da. Da er han jo 4-5 mnd. Kan vell reise da? Skal til jordmor i dag,jippi.[:)]

skal 14 dager til huset til svigers i spania i sept/okt,ser ikke på det som noe problem egentlig, gleder meg til det jeg...[:D]

Vi har bestilt feriehus i Danmark til sommeren, i midten av juli [:D] rett ved siden av stranda... og med stor hage...  
Skal bare være en uke, men det er kjekt å ha en ferie å sjå fram til. Er veldig spent på hvordan det vil gå, siden dette er vårt først barn...vi har jo aldri gjort dette før... Men det skal nok gå greit - godt å komme seg litt bort også  

ellers blir det nok ein del turer heim til mamma og pappa i Haugesund [:)] og til hytta i Tysvær

Vi må jo bare øve oss - prøve oss fram til hva som fungerer best. [;)]

Back
Topp