Ferie i sommer

Lillenusse

Flørter med forumet
Er det noen som har erfaring med ferie til sydligere strøk f.eks Hellas som gravid? Er det noe en bør være forsiktig med? :)
 
Kanskje bare være ekstra nøye med generelle anbefalinger i utlandet, som feks at frukt og grønt er skrelt, stekt eller kokt osv. Og ellers vanlige anbefalinger for gravide når det gjelder mat[emoji4]
Jeg har vært på flere turer som gravid, aldri vært noe stress egentlig [emoji2]
 
Jeg var i Rhodos med førstemann.
Passet på med salat og grønt. Passet også på med isbiter i brus ol.
 
Var de første fire mnd i Asia forrige graviditet de første fire mnd, gikk veldig fint men var påpasselig med maten, spiste ikke rå eggeplomme, salat hvor som helst, kun flaske vann etc. Passet på å ikke sole meg kjempe lenge før jeg kjølte meg og magen ned i vannet... og brukte vett på ting å gjøre dykket ikke, men snorklet, droppet zipline, ingen massasje på magen men ellers...

Ingen problem å i varmen og på ferie som gravid, men greit å ikke være kjempe dårlig. Husker de der nede var strengere på å fly som gravid så løy et par ganger siden det var tidlig og jeg så bare litt småfeit ut at jeg ikke var gravid. Det handlet mest om jeg ikke fikk lov å sjekke inn over nettet om jeg var gravid... vett ikke hvorfor
 
Back
Topp