Ferie i sommer?

Pouri

Betatt av forumet
Har dere noen planer eller tar dere sommeren på sparket?

Jeg regner med at vi drar nordover en tur for å besøke besteforeldre, ellers blir det ingenting i sommer.
Vi skal etter planen reise til New Zealand til jul, så da må vi nok spare litt feriepenger til da.
 
Her blir det bare til å være hjemme ☺️ så tar vi ting på sparket hvis formen er fin. Men blir ikke noe sydentur.
 
Ingen spesielle planer. Skal en tur til foldvik familiepark i mai/juni. Og så skal mannen og frøken til Kristiansand en helg. Ellers blir det nok en rolig sommer etter at babyen kommer
 
Ikke noe, tar evt en tur i september.
 
Ingen planer :) storesøster har ferie fra barnehagen de 3 siste ukene i juli og da er nok babyen nettopp kommet så da tar vi noen rolige uker hjemme. Kanskje vi tar en tur nordover for å besøke mannens familie i august men det får vi se an på formen :) helt uaktuelt å drive å reise rundt i juni også da jeg fødte en del før tiden sist og fødselen gikk så fort som den gjorde :) vil være hjemme når det skjer :)
 
Vi tar en liten ferie tur tidlig i juni så får vi ta det rolig når lille snupp er kommet ut:) stresser ikke avgårde på ferie etter at hun er født iallefall,da er det ro,og bli kjent❤️
 
Jeg blir nok hjemme med babyen. Mannen tar ungene med på hytta. Og bestemor tar de med seg til Bergen eller Trondheim og besøker familien. Tenker vi tar en tur i høstferien.
 
Vi blir hjemme, som vi pleier:) kanskje noen overnattinger hos mamma på slutten med lillemor, siden hun bor rett ved sykehuset, en time fra oss:) ser bare hvordan jeg føler meg. Kan jo være godt å bytte litt stue.
 
Og etter babyen kommer drar vi i hvert fall ikke noe sted:p
 
Har termin tidlig i juli, og har tenkt til å være hjemme hele sommeren. Vi bor på landet med stor hage, skog og sjø og turstier på alle kanter, så ingen grunn til å bevege seg noe sted, så lenge været er greit :) Får også besøk av flere som vil se babyen, så da skjer det litt likevel!

Vi lurte på om mannen og sønnen hans skulle tatt seg en tur et sted, bare de to. Sånn at sønnen får en siste opplevelse med pappa før han må dele ham med en til ... men mannen er litt skeptisk til å dra vekk fra meg og den lille. Mulig de tar det litt senere på høsten isteden.
 
Blir ingen turer får lillemann har kommet. Satser på fint vær og mange strandturer :) Håper å få tatt et par hytteturer etter at han er født sånn at de andre barna får litt ferie. Første uka i September reiser vi til Spania, det ser vi veldig fram til alle sammen :)
 
Ingenting før baby er født, men kommer til å ta noen uker på hytta i august, samt en helg i dyreparken :) de to eldste var på sin første hyttetur da de var rundt 3 uker, så tenker det skal gå helt fint denne gangen også.
Vi vurderer en tur til syden i høstferien da :)
 
Hadde det ikke vært for termin i juli hadde det blitt danmarkstur:). Men den er lagt litt på is så blir hovedsaklig turer til hytten som også er i grei avstand til sykehuset jeg skal føde på :)
 
Vi tar tidlig 'sommerferie' med Danmark i mai. Legoland og København. Så reiser vi en uke til østlandet for å besøke min familie den siste uka i juni. Har termin 17.juli så tipper at det skal gå greit å rekke opp hit igjen i tide :)
 
Planlegger ingenting. Må se an om det blir ei helg på Namsskogan eller No :)
 
Skal en tur til London/Brighton i slutten av april + bryllup i Stavanger helgen før. Men i sommer blir det nok lite reising på oss. Kanskje en tur på hytten, men tar det som det kommer :)
 
Ingen ferietur her, men får forhåpentligvis en liten tur i bryllup i trøndelag i august, er jo godt å komme seg bort litt og få et avbrekk fra hverdagen.
 
Blir nok hjemme.
Hadde vår "ferie" nå i Berlin så blir det rolig fremover og heller se om vi tar noe etterpå men tviler litt..
 
Back
Topp