Ferie i sommer..

Her blir det camping-tur i sverige,samt hytteturer og hjemme-tid:) er spent på hvordan det blir å campe med en baby på 2 måneder:P

Vi skal til Trøndelag, 42mil å kjøre men regner med det går fint :) jeg og 3barn kjører oppover ei uke etter skolen er over og de 2 eldste skal til pappaen på sommerferie i 3 uker der oppe. V har ikke så store planer for sommeren i år, men kanskje en tur til Gjøvik med gubben og minste snuppa....

Jeg har veldig lyst til å besøke slekta i nordfjord, men er 10t kjøring så blir med mange stopp og overnatting...men må overtale sambo siden jeg ikke har lappen ;)
Spurte helsesøster om detta med kjøring og bilsete..hu sa så lenge de ikke bare satt i vippestol og sånt i tillegg så var det ikke farlig å kjøre bil noen timer..er overdreven bruk av alt tilsammen som er skadelig.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi skal begi oss ut på en flytur i juli (da er han 10-11 uker) for å besøke hans tipp-oldemor :) blir koselig, 1 uke.
Men MASSE planlegging som må
Til kjenner jeg...

-- tasting fra mobil --

Sommerferie er ikke aktuelt for oss, vi må passe gård og dyr og alt som følger med. Høysesong i landbruket fra mai og godt ut i august. Men kanskje vi tar oss en høstferietur. Dét er jo lenge til, så vi har ingen konkrete planer, enda:)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Her blir det 3dagers tur til skara sommerland, skal bo på hytte i juli, og så drar vi 1 dager til Tenerife i august. :D Gleder oss. :)

Oss e på ferie no, kjørte fra Ålesund til Hunderfossen å va der to nette på hotell, så no e oss i charlottenberg i Sverige på hytte tur, jenge veldi bra egentlig, Mille e 5 vike i dag å ho he egentlig søve sej gjennom d meste:) Lotte på snart 4 he d supert me lite basseng på altan å lekeplass i nærheten:) så ditta jenge strålende:) e spent på veien heim, da ska oss egentlig kjøre heime på en gang, men fer sjå om oss kanskje må ta ei overnatting:)

Oss e på ferie no, kjørte fra Ålesund til Hunderfossen å va der to nette på hotell, så no e oss i charlottenberg i Sverige på hytte tur, jenge veldi bra egentlig, Mille e 5 vike i dag å ho he egentlig søve sej gjennom d meste:) Lotte på snart 4 he d supert me lite basseng på altan å lekeplass i nærheten:) så ditta jenge strålende:) e spent på veien heim, da ska oss egentlig kjøre heime på en gang, men fer sjå om oss kanskje må ta ei overnatting:)
Så kjekt! Godt det går så fint :) kose dere :D

Skara sommerland? Det er i Sverige. Ca 2timers kjøring fra strømstad. Et veldig hyggelig sted, og akkurat passe stort. Rimelig overnatting også. Andre gangen vi reiser dit. :)
Aha:) kanskje vi skal ta oss en tur når ungene er litt større :)

Vi skal ikke lengre enn fra bergen til kinsarvik vi.... Ei helg mikkelparken.
Størstejentene har vi og pappaen deira med på ferie annahvert år så iår er det hans tur. Så da har vi bare en liten 3 åring å ta hensyn til og han er lite kravstor..
Skal bruke sommeren på å rydde hagen og bygge om kjelleren så vi får et soverom til.., ikke bare bare med mange barn.. ;)

Back
Topp