Ferie i sommer

litjejenta

Forelsket i forumet
Hvor skal dere på ferie i år?

Her blir det nok ikke så mye ferie i år. Har ikke råd til det siden vi må kjøpe ny bil, også har samboern ny jobb også ..

Her blir det nok ikke så mye ferie i år. Har ikke råd til det siden vi må kjøpe ny bil, også har samboern ny jobb også ..
Kjedelig :/ Men får ta en fin ferie neste år da! Og så kan dere kanskje ta en biltur? :D

Portugal og hytta. :)

Sverige kanskje :p

stikker på jentetur til Køben om nøyaktig 2 mnd, og i slutten av mai skal vi med svigers til huset deres i Spania. Resten av sommern står åpen, håper å kunne være der det er sol og sommer, siden vi begge skal være hjemme til barnehagestart. =) Mulig etpar Sverigeturer, vil vil vil på Ullared, men mannen nekter, hehe.

Håper på en tur til vesterålen tidlig i ferien, og skal en ukes tid til tr.heim i august. Utover det har jeg ingen planer foreløpig.

stikker på jentetur til Køben om nøyaktig 2 mnd, og i slutten av mai skal vi med svigers til huset deres i Spania. Resten av sommern står åpen, håper å kunne være der det er sol og sommer, siden vi begge skal være hjemme til barnehagestart. =) Mulig etpar Sverigeturer, vil vil vil på Ullared, men mannen nekter, hehe.
Jentetur hørtes deilig ut. Lenge?

Jentetur hørtes deilig ut. Lenge?
9.-12.mai, men har litt småangst mtp amming og en som er veldig avhengig av mamman sin fremdeles.
Lurer på hvordan jeg skal klare å holde på melka de dagene jeg er borte, vil jo ikke slutte å amme før han starter i barnehagen.

9.-12.mai, men har litt småangst mtp amming og en som er veldig avhengig av mamman sin fremdeles.
Lurer på hvordan jeg skal klare å holde på melka de dagene jeg er borte, vil jo ikke slutte å amme før han starter i barnehagen.
Du kan jo pumpe deg? Litt tungvint kanskje, men er jo verdt det hvis du vil fortsette å amme. Kanskje noen som vet hvor ofte man må pumpe for å holde i gang produksjon?

Blir nok bare en ukes tid på hytta :) må prioritere penger til ny leilighet osv :)

Vår ferie i år skal bestå av å spare penger, så her skal vi på hytta til foreldrene mine.

Vår ferie i år skal bestå av å spare penger, så her skal vi på hytta til foreldrene mine.
Ja, blir jo en del tap når man ikke får feriepenger for halve året. Noe spesielt dere sparer til?

Blir nok bare en ukes tid på hytta :) må prioritere penger til ny leilighet osv :)
Greit med hytteferie når de er så små. Er jo litt slitsomt å reise mye med småttingene. ;) På hytta så er det jo litt som å være hjemme.

Skal selv på campingferie med bobilen til svigers med et vennepar. Gleder oss masse :-D

Jeg lengter etter varme! Men siden jeg har null inntekt i sommer må vi leve på sparepenger, da passer det dårlig å bruke masse penger på sydenferie :P

Back
Topp