Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Arbeidsgiver fyller inn avtalt ferie på inntektsopplysningsskjemaet. Ville ringt lønning og dobbeltsjekket at de gjør det
Jeg fikk svar etter 1,5 uke at de manglet inntektsopplysningsskjemaet fra arbeidsgiver! Gikk kjempefort! Sendt inn det også nå, fylt ut med ferie, så får se om det går like raskt å få permisjonen godkjentFår man beskjed fra NAV dersom dokumentasjonen ikke er god nok? Eller tar det 6 uker å få vite noe i det hele tatt?
Jeg fikk svar etter 1,5 uke at de manglet inntektsopplysningsskjemaet fra arbeidsgiver! Gikk kjempefort! Sendt inn det også nå, fylt ut med ferie, så får se om det går like raskt å få permisjonen godkjent
Her tok det bare knappe uken fra jeg sendte og til de godkjente søknaden. Og det i Oslo og med utsettelse/ferie inni permisjonen. Overrasket at det ikke var noe feil.Jeg fikk svar etter 1,5 uke at de manglet inntektsopplysningsskjemaet fra arbeidsgiver! Gikk kjempefort! Sendt inn det også nå, fylt ut med ferie, så får se om det går like raskt å få permisjonen godkjent
Så deilig! Effektivite i Oslo asså! Litt tregere i Akershus, men hakket bakHer tok det bare knappe uken fra jeg sendte og til de godkjente søknaden. Og det i Oslo og med utsettelse/ferie inni permisjonen. Overrasket at det ikke var noe feil.