Ferie i permisjonen - dokumentasjon

Hestehov

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Dere som skal utsette permisjonen pga. ferie. Hva slags dokumentasjon lastet dere opp som vedlegg i søknaden?

Arbeidsgiver skriver det på inntektsskjemaet som de skal sende unn til nav.

Ok, håper de gjør det hos meg og. Sjefen visste ikke helt hva de på lønningskontoret gjør visst..

Arbeidsgiver fyller inn avtalt ferie på inntektsopplysningsskjemaet. Ville ringt lønning og dobbeltsjekket at de gjør det;)

Jeg fikk bare en bekreftelse som jeg lastet opp som pdf dokument.
"bekrefter herved at blablabla skal avvikle lovbestmt ferie fra da til da".
HR lurte på om de skulle sende det inn for meg, men jeg sa bare at jeg ville ha kontrollen selv.

Last edited:
Jeg fikk svar på varsel om permisjon til arbeidsgiver, der stod det noe om lovbestemt ferie. Scannet det brevet og la ved søknaden, regner med det er OK :)

Ok :) Jeg har et skjema (melding til arbeidsgiver om avvikling av permisjon) som ferie er ført opp på og sjefen har signert. Kanskje det er godt nok?

Får man beskjed fra NAV dersom dokumentasjonen ikke er god nok? Eller tar det 6 uker å få vite noe i det hele tatt?

Tror ikke du får beskjed før de har behandla søknaden din om noe er feil eller mangler. Men som sagt det er bare dt jeg tror.

Men fordi om du ikke har levert søknad om å utsette fellesperioden pga ferie sammen med permisjonssøknad tror jeg ikke det trenger å bety at de ikke behandler permisjonssøknaden din. Utsettelse kan du søke om etterpå. Jeg søkte samtidig rett og slett for å slippe å tenke noe mer på det.

Får man beskjed fra NAV dersom dokumentasjonen ikke er god nok? Eller tar det 6 uker å få vite noe i det hele tatt?
Jeg fikk svar etter 1,5 uke at de manglet inntektsopplysningsskjemaet fra arbeidsgiver! Gikk kjempefort! Sendt inn det også nå, fylt ut med ferie, så får se om det går like raskt å få permisjonen godkjent:p

Jeg fikk svar etter 1,5 uke at de manglet inntektsopplysningsskjemaet fra arbeidsgiver! Gikk kjempefort! Sendt inn det også nå, fylt ut med ferie, så får se om det går like raskt å få permisjonen godkjent:p

Håper de er like kjappe her og ;)

Her tok det bare knappe uken fra jeg sendte og til de godkjente søknaden. Og det i Oslo og med utsettelse/ferie inni permisjonen. Overrasket at det ikke var noe feil.

Her tok det bare knappe uken fra jeg sendte og til de godkjente søknaden. Og det i Oslo og med utsettelse/ferie inni permisjonen. Overrasket at det ikke var noe feil.
Så deilig! Effektivite i Oslo asså! Litt tregere i Akershus, men hakket bak;) :)

Back
Topp