Ferie i mai...

Mayamoren

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Vurderer å ta med kidsa til varmere strøk først uken i mai!

Er da ca 7 mnd på vei. Noen som har erfaring med ferie når en er såpass gravid?
 
Jeg reiste i uke 33 å det gikk fint :) passa bare på hva jeg putta i munnen :)
 
Bare pass på at du får lov å fly med flyselskapet. Noen nekter å ta med gravide fra uke 32, så lurt å ha sjekket på forhånd ;)
 
Var på Mallorca I august sist I uke 30. Det gikk veldig fint!:) passet bare på hva jeg spiste og badet ofte for å ikke koke baby:)
 
Tror de aller fleste flyselskap har en grense på 4 uker men man må ha med helseattest som ikke et mer enn 1 uke gammel ved avreise :)
 
Bestilte tur jeg:)

Kanskje litt crazy å reise alene med ungene, tilfelle noe skjer, men kan jo ikke rundt å tenke på det heller.

Blir nok superkos!
 
Bestilte tur jeg:)

Kanskje litt crazy å reise alene med ungene, tilfelle noe skjer, men kan jo ikke rundt å tenke på det heller.

Blir nok superkos!

Hvor skal du?

Jeg vil også til syden!
 
Hvor skal du?

Jeg vil også til syden!

Det var ikke massevis av valg da det må passe inn med langfri på skolen til kidsa!

Ble charter tur til Rhodos gitt! Fant et utrolig fint hotell direkte på stranda. Betaler bare 6000kr for oss tre:)

Vanligvis bruker jeg å ta de med på storbyferie eller litt ute i bushen, men denne gangen regner jeg med at jeg har mest lyst å deige på en solseng:)
 
Det var ikke massevis av valg da det må passe inn med langfri på skolen til kidsa!

Ble charter tur til Rhodos gitt! Fant et utrolig fint hotell direkte på stranda. Betaler bare 6000kr for oss tre:)

Vanligvis bruker jeg å ta de med på storbyferie eller litt ute i bushen, men denne gangen regner jeg med at jeg har mest lyst å deige på en solseng:)

Ååååå deilig!
 
Back
Topp