ferie i Danmark?

Har vært flere plasser, men en liten plass som heter Blåvand er klar favoritt. Hadde flott hus med basseng og leide sykler som vi hadde hele uken. Kunne sykle ned til sentrum som hadde butikker, spisesteder, bowling, dyrepark osv :)

Stranda var også i nærheten sammen med badeland og spa. Også mange fine plasser å ta sykkelen med på.

Det var ca en god time til Legoland. Vi har også vært i Fårup, men Legoland er favoritten her i alle fall :)

Så rart du nevner Blåvand, det er der vi har kikket litt :)
Har sett litt på Ho feriesenter. Der er det både badeland, lekeland og bowling++
Liker godt den delen av Danmark!
Tenker hvertfall og gå i Legoland, mulig også Fårup på vei ned :)

Så rart du nevner Blåvand, det er der vi har kikket litt :)
Har sett litt på Ho feriesenter. Der er det både badeland, lekeland og bowling++
Liker godt den delen av Danmark!
Tenker hvertfall og gå i Legoland, mulig også Fårup på vei ned :)
Ho feriesenter var vi.
Ekstremt kjedelig plass. Lite basseng. Ingen plass jeg vil tilbake igjen...

Dyr strøm og en miljøavgift(?)

Vi skal til et lite sted utenfor ebeltoft. Hadde i utgangspunktet tenkt å dra til ebeltoft, men var litt billigere utenfor.

Har hørt mange snakke positivt om ebeltoft, så da tenkte vi å prøve. Skal ha med oss Legoland, Ree safaripark, og kattegatsenteret.

Vi skal til et lite sted utenfor ebeltoft. Hadde i utgangspunktet tenkt å dra til ebeltoft, men var litt billigere utenfor.

Har hørt mange snakke positivt om ebeltoft, så da tenkte vi å prøve. Skal ha med oss Legoland, Ree safaripark, og kattegatsenteret.
Vi var i Ebeltoft for 4 år siden :) Kjempekoselig by. Hytten vi hadde var ikke så bra...gammel.. skal dere ha hytte/feriesenter? Hvor har dere leid gjennom?
Stranden i Ebeltoft er steinete, men fordelen er at det blåser ikke så mye her som på vestkysten :)
Kan og anbefale Djurs sommerland, som er 20 min fra Ebeltoft...
Ree safari har jeg vært, var OK der... men ikke heeelt topp..

Vi har leid hus i Blåvand og skal dit i slutten av juli, fantastisk sted :D husker jeg koste meg masse der når jeg var liten, kort vei til by og strand og legoland :) Så i år skal vi på ferie der med lillegutt og gleder oss kjempemye :) har feriert mye i Danmark og Blåvand er en av favorittene :)

Blaavand er kjempe fint!

Ellers er Bornholm super fint, nydelige strender.

Blåvand! :D Veldig for lyd når me var der for to år sia. Ikkje langt til legoland heller :D

Hvor i Blåvand., hytte, feriecenter??

Me leige hus via Novasol. Om du er NAF medlem får du rabattar der :) Blåvand er ikkje så stort, så alt er kurant ;)

Var på et fint feriesenter for noen år side men kommer ikke på hva det heter :P tror vi kjørte ett par tider ca fra Hirtshals. Husker vi var i randers reinskov så i området der en plass ;)

Back
Topp