ferie i danmark..

hhennes

Forumet er livet
Trenger vel kanskje ikke ta med grøt, bleier og diverse når en skal feriere der?? eller??
har de de samme merkene? og pris..

Hva med tyskland??

Hipp er tysk, så de bør hvertfall ha det der. Jeg ville ikke dratt med meg mer enn nødvendig. Men jeg fant ikke ferdigblandet mme i Østerrike i påsken, så hvis du bruker det, ville jeg kanskje tatt med meg noen bokser til Tyskland også.

hei   er bosatt i danmark så jeg ville ikke tatt med meg grøt og diverse mat til mitt barn fordi du finner det som du bruker til ditt barn i norge her i danmark  også bare med andre navn på merkene....grøten her nede er det samme som i norge og mat glass er her også men de er ikke så mye forskjellig og middagsglassene er ikke så gode som i norge og ikke så mange forskjellige varianter som i norge, men ellers så finner du alt. bleiene er noe dyrere enn i norge men her er jo også kiwi så du får de 4 pakker bleier for prisen for 3 pakker! altså 4 pakker for 165 danske kroner....
grøt pakkene koster ca 30-40 dkk pr pakke men noen butikker har jo tilbud.....
glassene koster ca 12-15 dkk pr stk
ferdigblandet nan koster ca 7 dkk/200 ml
en alminelig pakke nan koster 75 dkk for 7,7 liter ferdig blandet nan (det er i de samme nan pakkene som er i norge)
tror jeg har fått med meg det meste nå.... 

hei er bosatt i danmark så jeg ville ikke tatt med meg grøt og diverse mat til mitt barn fordi du finner det som du bruker til ditt barn i norge her i danmark også bare med andre navn på merkene....grøten her nede er det samme som i norge og mat glass er her også men de er ikke så mye forskjellig og middagsglassene er ikke så gode som i norge og ikke så mange forskjellige varianter som i norge, men ellers så finner du alt. bleiene er noe dyrere enn i norge men her er jo også kiwi så du får de 4 pakker bleier for prisen for 3 pakker! altså 4 pakker for 165 danske kroner....
grøt pakkene koster ca 30-40 dkk pr pakke men noen butikker har jo tilbud.....
glassene koster ca 12-15 dkk pr stk
ferdigblandet nan koster ca 7 dkk/200 ml
en alminelig pakke nan koster 75 dkk for 7,7 liter ferdig blandet nan (det er i de samme nan pakkene som er i norge)
tror jeg har fått med meg det meste nå....

tusen takk for svar:) ingen vet sånne ting bedre en dem som faktisk bor der. kjempe

Back
Topp