Ferie i Danmark (tips?)

ta|ie

Elsker forumet
Vi har tenkt oss en tur til Danmark, men problemet er at vi ikke klarer å bestemme oss for hvor vi skal dra.

Er det noen som har tips, råd osv. om hvor det er fint å dra med ei på snart 2?

Noen greie overnattingssteder,gjerne med ei fin sandstrand i nærheten og noen kjekke parker.
Trenger ikke å være det dyreste... :P

Vet ikke helt. 
Vi skal til Lalandia i Ålborg til sommeren.
Virka veldig greit hvertfall. 
Kjempe fint badeland og masse andre ting å finne på også. 
Kort til blika for shopping. 

Gleder meg. 

her har vi booket coop hotellkupp i aalborg i 3 netter, 1900kr på familierom inkl frokost! så blir det aaalborg zoo,shopping og kos!

etter det setter vi kursen til langeland,utrolig vakkert sted. der bor vi hos noen venner i sommerhuset demmes. 

tar båten fra kr sand til hirtshals,ble en 600kr med bilen.

er masse kjekt for små i dk,men legoland er de nok for små for enda,min er 2år i juli.

men aalborg zoo
       odense zoo
        aqua aquarium- silkeborg
       danfoss universe- nordborg
        djurs sommerland- nimtofte
       fårup sommerland- blokhus
       givskud zoo -give
        nordsøen oceanium -hirtshals
       ree park -ebeltoft
        skandinavisk dyrepark -kolind
       tivoli friheden    -århus
      +++++++ :)

Vi har vært noen ganger i Blokkhus. Koselig liten by på kysten. Kilometer lang sandstrand, små butikker, resturanter og ca 10 min fra Fårup sommerland. Ikke den helt store shoopingbyen da. Bare ca 30 min fra Ålborg hvor shoping mulighetene er store. Der har de dyrepark også. Vi har leid leilighet på daneland. Helt greie leiligheter med bad, stue/ kjøkken og et soverom. Litt slitt men rent og pent. Veranda har de også.

København <3

Århus kyst er superfint med små barn. Lei dere et sommerhus og ta med bil. Da har dere det meste av aktiviteter under en time unna. Fantastisk langgrunn sandstrand. Vi var der i fjor og undene elsket det  emoticon

kattetgat feriesenter kan anbefales på det sterkeste. der har du alt. lekerom, strand, baseng ute, minigolf, ja det meste. kort vei til  fårup sommerland.

i år skal vi til lalandia billund.
rett ved siden av legoland.
litt dyre hus, og båten fra bergen er jo dyr, men sikkert verdt det.
gratis inngang til lalandia når man bor der.

PS.I Love You skrev:
Vet ikke helt. 
Vi skal til Lalandia i Ålborg til sommeren.
Virka veldig greit hvertfall. 
Kjempe fint badeland og masse andre ting å finne på også. 
Kort til blika for shopping. 

Gleder meg. 

lalandia er i billund eller rødby, eller er det den i billund du tenker på?

Vi har bestillt sommerhus i Als. Kort vei til alborg. og 300 meter til strand :) Vil anbefale østsiden av danmark ihvertfall.. Der blåser det ikke så mye som vestsiden ;)

Back
Topp