Ferie i box! :0)

Babylykke81

Glad i forumet
Ahh... Så deilig... Pga at jeg står i fare for å føde for tidlig, dropper vi utenlandsreise i sommer. I stedet unner vi oss en 14 dagers tur på Grand Canaria i mai :0)
Faktisk veldig hyggelige priser når man ikke drar i høysesongen :0)
Gleder meg til at vi skal ha en romantisk ferie i varme strøk før to blir til tre <3
Nå skal fredagskvelden nytes med bl a The Voice :0)
Ha en finfin kveld, jenter

Åå, nå ble jeg misunnelig, det hørtes deilig ut!! :-D Kan jeg spørre hvorfor du står i fare for å føde tidlig?Du har kanskje sagt det før, husker ikke..

Det vurderer faktisk vi også å gjøre i år. (da vi i utgangspunktet har lovet barna sydentur i sommer) :)

Så herlig! Dere bør absolutt utnytte tiden dere er alene sammen! Er veldig viktig å pleie kjærligheten.
Kos dere masse!

Moderator 1 skrev:
Så herlig! Dere bør absolutt utnytte tiden dere er alene sammen! Er veldig viktig å pleie kjærligheten.
Kos dere masse!

Ja vi skal huske på å nyte tiden med hverandre frem mot fødsel. Det er jo så fort gjort å bare vente på barnet, og glemme at ventetiden kan nytes :)  Vi har vært sammen i 7 år, så det blir en stor overgang at fokuset ikke blir kun hverandre lengre. Men vi gleder oss SÅÅ masse til å bli foreldre. I mellomtiden står kvalitetstid høyt på lista ;)

minnie2 skrev:
Åå, nå ble jeg misunnelig, det hørtes deilig ut!! :-D Kan jeg spørre hvorfor du står i fare for å føde tidlig?Du har kanskje sagt det før, husker ikke..

Jeg har hatt en operasjon i livmorhalsen. Det kan hende det går kjempe fint og at det ikke blir noen problemer i det hele tatt, men de har også forberedt meg på at det kan hende at den blir for liten til å holde barnet på plass hele svangerskapet. I såfall fikser de nok det på andre måter, men for sikkerhets skyld ønsker jeg ikke å dra 2 uker utenlands i sommer... :)

Babylykke81 skrev:

minnie2 skrev:

Jeg har hatt en operasjon i livmorhalsen. Det kan hende det går kjempe fint og at det ikke blir noen problemer i det hele tatt, men de har også forberedt meg på at det kan hende at den blir for liten til å holde barnet på plass hele svangerskapet. I såfall fikser de nok det på andre måter, men for sikkerhets skyld ønsker jeg ikke å dra 2 uker utenlands i sommer... :)

Aha, bra dere får tatt en tur tidligere da :)

Så deilig med en sydentur da, og er sikkert perfekt å reise før det blir skikkelig sommer her i landet

Her blir det nok bare en tur til arendal i sommer og dagstur til dyreparken :)

Melkesjokoladen skrev:
Så deilig med en sydentur da, og er sikkert perfekt å reise før det blir skikkelig sommer her i landet

Her blir det nok bare en tur til arendal i sommer og dagstur til dyreparken :)

Det blir sikkert en super ferie, Norge er jo fantastisk vakkert når sommerværet slår inn :0) Og dyreparken er en sikker vinner for barna :0)

Vi drar til Mallorca i mai

Så deilig! :-)

Her blir det Tyrkia i mai 

Back
Topp