Ferie i år?

liki

Glad i forumet
Hvor har dere tenkt dere på ferie i år da? Vi klarer ikke bestemme oss. Var tenkt oss til Bulgaria men vår mellomste sønn ropte nei nei nei ikke før neste år. Haha så han er opptatt i sommer mente han. Så da må vi sikkert finne noe annet. Var jo på Hunderfossen i fjor og det var kjempe kjekt. Bodde på Hafjell. Men er ikke så gira på å kjøre så langt i år.
Så syns jeg det er litt viktig å reise en plass der alle i familien har lyst, og at der er aktiviteter for oss alle. Noe artig som vi både kan gjøre sammen og hver for oss.[:)]

Vi har bare funnet ut at vi skal være 3 netter eller noe slikt i Kristiansand, det er jo Sabeltann feber på begge, så det må vi i allefall. Ellers liker vi veldig godt å være på fjellet, låne hytta til familien til sambo, så vi blir nok der minst en uke, vært på Langedrag og Bjørneparken to år på rad nå, og det er innmari poppis hos barna også [:)]

Ellers prata vi litt om Hunderfossen i fjor, men det droppet vi.. Så kanskje det kan bli noe slikt i år, vi får se [:)]

Ferie skal vi ha men hvor vet jeg ikke enda, blir vel 1 uke i Tyrkia og 1 uke et annet sted tenker jeg.

Tror ikke det blir så mye ferie for meg og Mina sammen i år, men hun skal til pappaen sin i sommer og får nok litt "ferie" følelse der. Vi flytter til sommeren, så blir nok opptatt med det. Lite penger har jeg også på sommeren.

vi skal en uke til tyrkia, en uke til lillehammer, en uke til bergen og en til krsund tenkte vi.. [:)] men vi får se.. det kommer litt an på om jeg får jobb etc... kanskje det blit to uker i krsund.. vi får se.. [:)][:)]

Vi har masse husprosjekter som skal gjennmføres denne sommeren, så blir mest å være hjemme... Greit også, siden vi er ganske "ferske" som 2-barns familie til sommeren. Må vel få inn litt nye vaner og rutiner[:)]

Men det blir nok en ukes tur til Sørlandet, Kristiansand, Tvedestrand og Kragerø. [:)] Begynner å bli fast post på programmet det.. Også håper jeg på at vi får tatt en tur til Hunderfossen, men det er jo bare en dagstur, så det blir nok enkelt å få til [:)]

Vi skal til Spania i april/mai, ellers har vi ikke planlagt noe. G har jo permisjon fra mai til juli, og jeg har jo ikke noe jobb enda, så om jeg tar ut ferie da så kanskje vi reiser bort en stund

vi skal en uke til kreta i slutten av august sammen med et vennepar. Vanligvis er vi i Sverige hver sommer, men det frister ikke så mye i år for det er så mye mygg der[&:] ellers så er det litt usikkert siden jeg ikke vet hvor eller om jeg jobber osv. Hvis jeg ikke finner meg en studierettet jobb blir det lang sommerferie på meg da jeg skal "nyte" at det er siste året jeg har mulighet til å ha lang sommerferie med ungene[:D]

Vi kommer til å reise litt utpå våren nå mens mannen fortsatt er hjemme. Vi har tenkt oss på besøk til broren til mannen og hans familie i Gjøvik en tur, opp til familien min i trøndelag og kanskje tar vi oss en tur til Fosen til barndomshjemmet til mormor også. Vi får se hva vi orker og har lyst til etterhvert. Vi blir nok mest i trøndelag som vanlig. Det er jo så mange som ikke har sett Maja enda.

ORIGINAL: namba

Vi kommer til å reise litt utpå våren nå mens mannen fortsatt er hjemme. Vi har tenkt oss på besøk til broren til mannen og hans familie i Gjøvik en tur, opp til familien min i trøndelag og kanskje tar vi oss en tur til Fosen til barndomshjemmet til mormor også. Vi får se hva vi orker og har lyst til etterhvert. Vi blir nok mest i trøndelag som vanlig. Det er jo så mange som ikke har sett Maja enda.
¨¨også må du ikkeglemme at dere skal til oslo /sverige en tur og da...[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Mibah

vi skal en uke til kreta i slutten av august sammen med et vennepar. Vanligvis er vi i Sverige hver sommer, men det frister ikke så mye i år for det er så mye mygg der[&:] ellers så er det litt usikkert siden jeg ikke vet hvor eller om jeg jobber osv. Hvis jeg ikke finner meg en studierettet jobb blir det lang sommerferie på meg da jeg skal "nyte" at det er siste året jeg har mulighet til å ha lang sommerferie med ungene[:D]

Tro meg det er mygg på Kreta og...

ORIGINAL: Trillemor82

ORIGINAL: namba

¨¨også må du ikkeglemme at dere skal til oslo /sverige en tur og da...[:D][:D][:D]

Nei, såklart ikke![:D]

Vi er ganske samstemte her inne...... [:-]

Mange som skal til Dyreparken i Kristiansand, og til Hunderfossen.. Hehe

I år skal vi "bare" til dyreparken ett par dager[:)]
Lovte Sander i fjor at vi skulle reise tilbake i år, så da tar vi ferien vår der og bruker resten av feriepengene på å fikse ting og tang hjemme[8D][:)]

Tror det blir første gang på ehm... 27 år jeg ikke får en Danmarkstur[:(] Men får se om jeg ikke klarer få med meg noen andre på en liten svipptur - er jo t permisjon, så står ganske fritt[;)][:D]

Vi har tenkt å ha 1 uke til Danmark i juli.
SÅ blir det å være litt på hytta på Lillehammer.
Andre planer har vi ikke lagt ennda.

Siden vi gifter oss i aug så blir det bryllupsreise til høsten.
Har ikke helt bestem oss om chr skal være med eller ikke.
Hvis vi skal ha han med blir det nok syden hvis ikke en storby

Back
Topp