Ferie i år?

Vi tar ferie som vanlig, så det blir litt hos familie i Sverige og deretter på hytta. Det passer oss fint og junior er ikke så stor ennå at han har så mye ønsker eller i det hele tatt et forhold til å reise på ferie. :)
forrige graviditet var jg så dprlig hele tiden, kastet opp til fødsel, så det blir ikke de store utskeielsene, jeg vil nok for det meste være i ro hvis jeg blir i samme dårlige form en gang tl
 
Vi tar ferie som vanlig, så det blir litt hos familie i Sverige og deretter på hytta. Det passer oss fint og junior er ikke så stor ennå at han har så mye ønsker eller i det hele tatt et forhold til å reise på ferie. :)
forrige graviditet var jg så dprlig hele tiden, kastet opp til fødsel, så det blir ikke de store utskeielsene, jeg vil nok for det meste være i ro hvis jeg blir i samme dårlige form en gang tl
Høres ut som en fin plan:) også veldig lurt å ta det rolig i planlegging når du var så dårlig sist. Hvor i Sverige pleier dere å feriere
 
Høres ut som en fin plan:) også veldig lurt å ta det rolig i planlegging når du var så dårlig sist. Hvor i Sverige pleier dere å feriere

Hehe ja, vi kjørte Oslo - Stockholm, og selv med overnatting i Karlstad, orket jeg ikke kjøre mer enn 45 minutter, og da var jeg helt ferdig. Tror i lpet av halvannen uke, at jeg kjørte 2 timer til sammen.

Vi ferierer på Gotland, mannen har familie der.
 
Hehe ja, vi kjørte Oslo - Stockholm, og selv med overnatting i Karlstad, orket jeg ikke kjøre mer enn 45 minutter, og da var jeg helt ferdig. Tror i lpet av halvannen uke, at jeg kjørte 2 timer til sammen.

Vi ferierer på Gotland, mannen har familie der.


Stakkars, så slitsomt å være så plaget :(
 
Krysser fingrene for deg :) jeg var også veldig dårlig sist, men virker litt bedre nå.

da skal jeg krysse fingrene for deg også, jeg hadde heldigvis ikke noe ekstra med bekkenplager eller slikt sist, og det var bra for å kaste opp hver eneste dag i over et halvt år tok på
 
da skal jeg krysse fingrene for deg også, jeg hadde heldigvis ikke noe ekstra med bekkenplager eller slikt sist, og det var bra for å kaste opp hver eneste dag i over et halvt år tok på
Såpass ille :( så dårlig var ikke jeg, men var kvalm hele svangerskapet + vond bekkenløsning.
 
Vi har litt lyst til å dra til syden men usikker på hvordan det er med varmen og fly i juni/juli. Får man fly eller er det lurt å fly når man er 28-31 uker? Noen som har vært i syden før rundt disse ukene?
 
Hadde vært redd å reise til syden som gravid. Jeg elsker (!!!!) varmen, men sist gang jeg var gravid og vi fikk noen fine dager på 26-28 grader, så klarte jeg ikke å oppholde meg ute. Var svimmel hele tiden. Så tror det blir en ukes tur et sted i Europa, noen telt/båt/hytte turer og ellers skal vi nyte tiden her med familie og venner.
 
Vi har litt lyst til å dra til syden men usikker på hvordan det er med varmen og fly i juni/juli. Får man fly eller er det lurt å fly når man er 28-31 uker? Noen som har vært i syden før rundt disse ukene?
Jeg er usikker, men mener noen mente man burde ha papirer fra lege, når man flyr så sent. At de kan nekte deg å fly ellers.
 
Hadde vært redd å reise til syden som gravid. Jeg elsker (!!!!) varmen, men sist gang jeg var gravid og vi fikk noen fine dager på 26-28 grader, så klarte jeg ikke å oppholde meg ute. Var svimmel hele tiden. Så tror det blir en ukes tur et sted i Europa, noen telt/båt/hytte turer og ellers skal vi nyte tiden her med familie og venner.
Jeg var ikke heller så glad i varmen forrige svangerskap. Heldigvis plages vi ikke med mye av det her i nord :p
Hørtes koslig ut med Europa, hytte og familietid.
 
Vi har litt lyst til å dra til syden men usikker på hvordan det er med varmen og fly i juni/juli. Får man fly eller er det lurt å fly når man er 28-31 uker? Noen som har vært i syden før rundt disse ukene?

Varmen var døden da jeg gikk med nr 2. Var en veldig varm sommer i Norge da. Hadde ikke noe sørlig til plager heller så var ikke derfor jeg holdt meg mest innendørs.
 
Vi blir som vanlig å kjøre Trondheim-Tromsø, for å besøke mine besteforeldre :) Utenom det veit vi ikke helt enda.
 
Vi har litt lyst til å dra til syden men usikker på hvordan det er med varmen og fly i juni/juli. Får man fly eller er det lurt å fly når man er 28-31 uker? Noen som har vært i syden før rundt disse ukene?
Det er visst anbefalt å ha med seg legeerklæring etter uke 28 :)
 
Blir to uker i Sverige og resten på fjellet. Vi bygger hytte, så kommer nok til å drive på med den en del. Samtidig blir sikkert små utflukter hit og dit.
 
Har egentlig ikke noen ferieplaner, men vi må nok finne på noe. Dersom jeg får tatt lappen før ferietid så kanskje det blir en liten tur til Sverige /Danmark. Fornøyelsesparker, bassenger og campingplasser er jo super ferie for småtroll i alle fall :D
 
Vår "ferie" blir kaoset hjemme når vi skal pusse opp stua og barnerommet. :p
 
Back
Topp