Ferie i år?

En tråd i 'September 2019' startet av Lovesome, 6 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. SillyMouse Betatt av forumet Septemberbarna 2019

Ja, denne ferien er planlagt i et par år nå, reiser hele storfamilien. Så det var viktig for meg å være så veldig nærme termin når vi reiste. Er jo ganske langt på vei i juli, men må bare håpe det går fint!

2. Lovesome Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP

Ja, du er vel helt i grensen da for å få lov til å reise med fly?
    Høres veldig koslig ut med ferietur sammen med storfamilien :)

3. SillyMouse Betatt av forumet Septemberbarna 2019

Ser ut til at det er lov til å fly frem til uke 36, faktisk. Men, lurt med legeerklæring etter uke 28 :happy: ja, det blir en koselig tur! Mange jevngamle barn som reiser

• Liker Liker x 1
  4. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Reiser til Alanya :) ja håper formen er fin mens vi er der :D

• Liker Liker x 1
  5. bejbi Elsker forumet Septemberbarna 2019 Novemberlykke 2016 Desemberskattene 2014

Haha, det er sant.. Vi skal finne på noe sammen med ett par i familien. Vi sakket om å dra "sammen", kjører hver vår bil og sover i hver vår lavvo da :p Vi hadde en bilferie med lavvo, bare oss og ungene, for to år siden. Og den turen var helt fantastisk. Så håper vi kan gjøre noe lignende igjen. Men venter med å planlegge til vi har fortalt om graviditeten, må vel legge inn noen forandringer tenker jeg :)

6. bejbi Elsker forumet Septemberbarna 2019 Novemberlykke 2016 Desemberskattene 2014

jeg svarte vel egentlig ikke på spørsmålet ditt :p Vi har ikke bestemt oss for hvor enda :p nordligste jeg har vært er vel lierne..og det er ikke særlig langt nord! :p

7. Lovesome Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP

Det hørtes veldig koslig ut å dra sånn sammen med en familie til:)

• Liker Liker x 1
  8. Lovesome Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP

Jeg bor i nord-norge, anbefaler lofoten evt Vesterålen. Veldig vakkert. Men vi har også mange andre vakre steder her i nord:)

• Nyttig Nyttig x 1
  9. Stolt mamma Gift med forumet Septemberbarna 2019

Storebror er 2,5 og lillesøster er 1,5 :)

10. lucky80 Flørter med forumet Septemberbarna 2019

Jo har sommerferie fra jobb da jeg er lærer Men jeg jobber ikke full tid og hadde håpet på å øke foreldrepengegrunnlaget. Derfor håper jeg på at jeg er i form til å jobbe noen uker i begynnelsen av sommeren :happy:

11. Mikaela89 Glad i forumet Septemberbarna 2019

Høres herlig ut :)

12. bejbi Elsker forumet Septemberbarna 2019 Novemberlykke 2016 Desemberskattene 2014

Takk for tips! :) Det skal jeg ta med inn i planleggingen :)

13. Mom87 Flørter med forumet

Her blir det en to ukers sydentur nå,og en uke i Danmark i juli.
    Har fått flyforbud etter uke 18,grunnet nesten prematur fødsel med forrige ❤

14. Stjerneskuddene Forelsket i forumet Septemberbarna 2019

Vi skal en uke til syden når jeg er i uke 30. Skulle gjerne reist noen uker tidligere, men det var det tidligste jeg kunne få fri fra jobb. Har aldri vært gravid før, så bet ikke hva jeg går til, men håper jeg fortsatt er i OK form da :)

15. Lovesome Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP

Høres deilig ut med Sydenferie nå, h or skal dere reise?

16. Lovesome Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP

Hvor i syden skal dere reise ?

17. Stjerneskuddene Forelsket i forumet Septemberbarna 2019

Vi har ikke bestilt enda, men har lyst til å dra til Italia eller Kroatia. Satser på at det ikke er alt for varmt der i slutten av juni. Det er jo deilig med en siste kjærestetur til varmere strøk før babyen melder ankomst :)

18. Lovesome Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP

Høres herlig ut med kjærstetur :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  19. Mom87 Flørter med forumet

Det blir Dubai :) Vi var der julen for 7 år siden også :) veldig fint.

20. Lovesome Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP

Høres spennende ut :)

Del denne siden