Ferie i år?

ColgateSmile

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018

Litt inspirert av den sydenferie med baby tråden...Hva har dere slags planer for sommerferien i år? Være hjemme eller skal dere reise bort?

Selv er jeg veldig glad i å reise til syden, men ville ikke i år siden snuppa er såpass lita. Så da blir det to uker hjemme til mamma og pappa i stedet =) (Vi bor på forksjellig kant av landet). Og ellers bare hjemme :) 

vi tar det litt som det kommer. men vi skal iallefall på den årlige treningsleiren hvor vi tar med den lille. ellers så kanskje det blir noen hytteturer.

Blir ikke noen langveisturer her heller i og med at den lille er såpass liten. Men vi har lyst til å ta en tur til Dyreparken i Kristiansand og kanskje gjøre litt ferie ut av en sånn tur, blir nok mest hjemme, tror sambo må jobbe endel også. Han jobber på anlegg og jeg tror ikke det skulle stenge for sommeren. :-(

Blir ikke ferie før i september på oss, så det kan hende vi tar oss en tur til svigers. Ellers blir vi hjemme.

Skal en tur til Sverige sammen med et vennepar med barn, så det blir ferieturen med barna:-) Så skal vi ha en søskentur med følge til syden. Der blir det feiring av 18. årsdagen til min minste lillebror og feiring av min søsters bryllup:-)

Har skuffet både mannen og svigers med å nekte å komme på besøk til svigers i år.. Er en 10-12 timers kjøretur, og med en så liten en ville det blitt veeeldig mange stopp, og det orker jeg rett å slett ikke. Har sagt at mannen kan dra opp med eldste snuppa om han absolutt vil nordover.
Vi skal en uke til Danmark i September med svigers så de får tid sammen da tenker jeg..

Vi skal en uke på sørlandet hvor vi har leid oss hus :-) Gleder meg, håper bare vi slipper gråvær og regn hele tiden!

Vi skal passe huset til broren min i 2 uker mens de reiser til syden. Bor ikke langt fra oss, men det blir som en liten ferie for oss alikevel :)

pleier å dra til syden vært år...hoppe på reiser...men vi får se i år...kansje i september oktober...før se an ..har lyst å reise bort

blir en tur på hytten forhåpentligvis med min søster og ungene :) ellers så håper jeg å få pusset opp rommet til nathaniel :)

danmark:-)

Vi reiser til Damark neste uke, 2 uker i feriehus med svømmebasseng. Bestilt billetter til Legoland og Løveparken, må jo finne på noe for de 2 andre så.. Svigerfar og hans frue bilr med så håper vi kan få et par kvelder alene med middag, kjærste middag :)

Back
Topp