ferie fra bhg...

Dollface

Forumet er livet
VIP
fikk spørsmål i dag om T skal ha noe ferie fra bhg i sommer utenom de 3 ukene den er sommerstengt... den siste uka han da kan ta ferie før han slutter i bhg, er den uka der juli går over i august.. den uka har jeg også termin...
han må ikke ta ut noe mer enn de 3 ukene som bhg er stengt, for han har så mye fri resten av året, men er det liksom no vits å ha ferie 3 uker, så 1 uke i bhg og så fri 2 uker fram til skolen begynner?

Jeg vet jo aldri når lillesøster har tenkt til å dukke opp, så sånn sett kan det jo være greit å ha muligheten til å ha han i bhg hvis hun kommer den uka der da.. litt enklere å bare ringe mamma og si at hun må hente han i bhg i ettermiddag, enn å måtte kjøre han histen og pisten midt i en haug rier...

Hva hadde du gjort?

Hadde sendt i bhg. Her leverte mannen hu eldste i bhg, vannet gikk på dagen, og når vi var på sykehuset, henta svigermor hu eldste i bhg etter jobben sin.
Veldig enkelt og greit syns jeg :)

Hadde nok sendt i barnehagen ja =)

her så har de ikke tilbud om barnehage etter 31juli. Så de som er skolebarn her må da ta sine 3 uker før den 31 juli, så må de evnt på SFO hvis en ikke kan være hjemme med ungen

bondekone skrev:
her så har de ikke tilbud om barnehage etter 31juli. Så de som er skolebarn her må da ta sine 3 uker før den 31 juli, så må de evnt på SFO hvis en ikke kan være hjemme med ungen

månedsskiftet er midt i uka så hun jeg snakket med sa han hadde plass ut den uka.. skal selvfølgelig sjekke det ordentlig.. men han skal ikke på sfo så enten er han hjemme med meg, eller så må han til mormor fordi jeg skal føde.. gubben har tatt ferien sin nå så de tre ukene faller på meg uansett... *stønner*

Ville satt han opp i bhg jeg.

Her kan de beholde plassen sin frem til 15.august om de ønsker, trodde det var sånn overalt jeg, men tydeligvis ikke;)

De som ikke ønsker å benytte plassen etter 1. august må si opp før 1. mai for å slippe og få regning for halve august også..

Dollface skrev:

bondekone skrev:

månedsskiftet er midt i uka så hun jeg snakket med sa han hadde plass ut den uka.. skal selvfølgelig sjekke det ordentlig.. men han skal ikke på sfo så enten er han hjemme med meg, eller så må han til mormor fordi jeg skal føde.. gubben har tatt ferien sin nå så de tre ukene faller på meg uansett... *stønner*

ja ska ikke være lett

Her ska jenta bytte barnehage og der ho går så må hota ferien før den 1 august siden da har ho ikke plass lenger så her så ska ho har fri i juli i tilleg så starter ikke plassen i den nye barnehagen før den 14 august så ho må nesten være hjemme i 6 uker. Kjenner jeg gruer meg.Så håper svigermor og svigerfar orker å hjelpe til

Back
Topp