Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså.... jeg og mannen var utenlands på bryllupsreise. For ti år siden.
Siden har vi ikke vært utenlands. Til sommeren skal eldstemann på korpstur til Danmark så da blir det vel muligens tur på flere av oss, vi får se (han er bare knapt ti til sommeren, yngste kull som skal være med, de som går i fjerde nå) Han hørte om det på skolen og kom hjem og lurte på om han hadde pass. Det har han ikke, ingen av ungene har pass. De har ikke hatt behov for det
Ferie for oss inkluderer altså tre unger og en hund i bilen. Og store deler tilbrakt hos svigers. Man kan trygt si at jeg forsøker å vri ferien litt over mot mindre tid hos svigers og mer "noe annet", men den hunden er nå en utfordring i så måte, etttersom hun på sine gamle dager er blitt meget lite glad i å skilles fra sin eier. Men til gjengeld er hun da også på sine gamle dager, hun passerte 14 i sommer, så det er vel begrenset antall somre vi fortsatt får ha henne med oss tenker jeg. Så det tar vi nå som det kommer.
Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å stappe tre unger og mann og meg på et fly til "syden" med varme og bading og sol. Mannen liker ikke varme og ungene er under tilvenning til å like tanken på å skulle bade så mye... (også liker de ikke pommes frites eller brus, så jeg ser for meg at de vil sultesæringene )
Pizza er vel redningen ja.Mine unger hater pommes, poteter og ris, kylling eller biff er heller ikke poppis[emoji23] brus er ikke et tema angang, så føler med deg der og kan informere om at de fleste syndelamd har pizza[emoji23] det er redningen her. Det positive da er at man slipper pizzamaset i flere måneder etter hjemreise[emoji5]