Ferie da jenter?

snusmumrik

Forumet er livet
Noen som skal noe spennende i sommer?
Vi skal hjem til Østlandet og være hos mamma store deler av ferien, også skal vi til Kristiansand dyrepark.
Vurderer å hoppe på en tur til Spania der mamma og kjæresten har hus hvis været er elendig, men det er jo så dyrt nå...

Var 2uker på Hurtigruta (bergen-Tromsø-Bergen) i mai.
Var 1uke i Tyrkia nå nettopp:)

Så det blir nok ikke noe mer reising, kjenner at jeg er sliten etter å ha reist langt.
Skal bare være hjemme å ruge =P

Vi skal på en ukes bilferie nordover :) Samboerens pappa er derfra, så vi skal besøke familie og siden det er min første gang så langt nord skal vi farte litt rundt å kikke. Gleder meg :D

Ellers blir det et par uker i campingvogna i Stavern :) Bare avslapping... 

var 16 dager i Florida i mai :)
På søndag drar vi til Karlstad og koser oss på hotell, før vi harryshopper og kjører hjem ;)

Skal to uker til Gran Canaria med hele familien! Skal bli så deilig med sol og sommer :D:D Gleder meg masse.

Jeg har vært 1 uke i Tyrkia og hadde det kjempe deilig.
Så skal jeg og kjæresten 1 uke med bil nedover i Europa. Vi kjører så langt jeg orker.
Jeg merker at jeg ikke klarer å sitte for lenge av gangen, så vi tar det helt piano:)

Vi skal pusse opp badet, så blir ikke noen ferie i år:p

Blir 2-3 uker hos svigers og 2 uker i syden utpå høsten! =) caaaant waait! 

det blir seriøst husmorferie (syden).. Jeg kan ikke løpe etter barn i den varmen der! hoho =) 

(reiser med mange voksende, så barna skal ikke mangle noen øyner! =)

Har allerede vært på weekendtur til Roma/Cortona i mai og 1 uke på Kreta nå i Juni. Så her blir vi nok rolige tror jeg. Kanskje vi tar en liten tur til Oslo i slutten av Juli og besøker venner og bekjente :-)

jeg skal spare opp mest mulig ferie og søke om å overføre alt til neste år. Trenger all den ferien for å få barnehagetabellen til å gå opp (siden vi kanskje ikke får plass i august neste år, så bruker vi ferie til å i alle fall få vært hjemme fram til januar 14).

Skal ha østlandsferie hos svigers i år også, vet ikke helt hvor lenge vi blir enda. Tar noen utflukter derifra - kanskje til Sommarland i Bø o.l.
Skal etter hvert bygge ut huset, så det blir økonomiferie i år.
Barna skal være med foreldrene mine til Kypros ei uke i august da.

Back
Topp