Ferie - bare kos?

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Her holdt ferien på å ta knekken på meg nemlig.. Det var ulike ting og hendelser i ferien som gjorde at jeg var helt på felgen da ferien var over.. Så jeg fikk en reaksjon etter to dager på jobb.. Kjempevondt i hodet, jeg frøs og skalv og klarte ikke å holde meg våken.. [8|] Sovna kl 16.30 og sov hele dagen og natta.. Det var ordentlig knute på tråden her og, så det var ikke noe koselig her i huset i det hele tatt.. [&o]

Det er mye bedre nå da, og jeg har fått ferien litt på avstand.. Men jeg kjenner jeg sliter LITT enda med tanken på ferien.. Og så er det en ting her som konstant minner meg på den.. Og da kommer den dårlige følelsen.. Blæh.. Men det går vel over..

Håper bare jeg aaaldri får en sånn ferie igjen..

Det hørtes ikke noe særlig ut[&:][:(] Sender deg en klem[:)]

Nei og nei, så leit å høyre [:(] Kjempe dumt når ferien ikkje blir som venta, og her høyres det jo ut som om det blei veldig ille i tillegg.. ikkje bra! [&o]

Sender deg ein kjempe god klem!

Høres ut som om du ikke har hatt noen god ferie - og nei, det er ikke slik ferier skal være. Det er vanlig å være litt sliten etter ferien, men det skal være etter positive opplevelser (som kan være litt slitsomt). Håper du snart finner formen (og gnisten!) - stor kos fra meg!

Huff og huff, høres ikke bra ut[:(]
Sender deg en stor klem jeg

Huff det hørtes utrolig slitsomt ut! Får håpe at dagene nå er knallgode slik at det ikke sitter i så lenge!

STOR klem fra AC

Tusen takk jenter.. [:)] Ja, denne helga hjalp veldig på..! Og i dag kjente jeg at overskuddet var tilbake i fht til jobben, så det var deilig! [:)]

Huff det var leit å høre. Sender deg en stor klem.
Godt å høre at helga har vært bedre og at du har fått ladet litt batterier igjen.

HUff, så kjipt. Ferien skal jo være avslappende og fin, og ikke stressende og gi kjipe opplevelser. Sender deg masse gode klemmer og håper at overskuddet kommer snart tilbake. Og at knuten på tråden er over for godt!

klemmer

Back
Topp