Ferdigglass eller hjemmelaget?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Nora
  • Opprettet Opprettet
Vil prøve på hjemmelaget etterhvert. Han må bare komme til verden først :) :)

Ble kjøpe glass med eldste. Skal prøve selv denne gangen men frykter det blir kjøpe nå og:)

Vi lager selv men tenker det blir glass når vi skal på besøk hos folk :)
Men jeg kommer til å helle den ut og lete gjennom den på jakt etter skruer og alskens skjit først ja :P

Hjemmelaget :)

Glass med storesøster, men håper på å lage litt selv når d blir lillesøsters tur..

Litt av begge deler :)

Kjøper grøt siden den er tilsatt jern og andre ting som ho trenger. Men stort sett hjemmelaga middager. Gir glass vist vi er borte, men da vil ho nesten ikke spise noe. Elsker hvitløk/ingefær/ferske urter osv

Har lyst til å få til hjemmelaget når den tid kommer :) speiltvillingene sin blogg har
Mange fine oppskrifter :D

Hun er litt over 3 mnd og tenkte å begynne ved 4 mnd med smaksprøver i hvertfall :D vi har investert i Phillip avent babylager som damper og moser maten i ett. Tar noen få minutter bare :-) veldig kjekt, for da putter jeg bare litt av middagen vår oppi der, og i tillegg mye billigere!

Gleder meg til å prøve den :D kan lage masse mat og fryse det ned i posjonsbokser :)

Prøver å lage det meste selv :) Men regner med litt kjøpeglass av og til. Bruker både hjemmelaget og kjøpegrøt.

Hjemmelaget. Jeg spiser ikke ferdigmat hver dag selv, så da skal ikke babyen min få det heller.

Hjemmelaget, glass kun hvis utflukter er dårlig planlagt og jeg ikke har med mat.

Back
Topp