Ferdige til jul?

AnneMy

Juni2012 rocks
VIP
Er dere ferdige med alt til jul nå?

Var å handlet mat i går kveld, godt å få det gjort før siste rushet er gang. Men må tilbake på mandag for å kjøpe brød og frukt;)

Julegavene er jeg også ferdige med, handlet siste rest å pakket inn i går kveld.
Så nå er det vare vanlig helgevask sin skal gjøres, men det får vente til lørd/sønd. Da kommer også resten av julepynten frem:)

Kjenner det skal bli godt når roen senker seg, og vi bare kan nyte dagene sammen i mange dager:) har vært travle dager med avslutninger her og der, bortreist mann og syke barn. Så nå teller vi ned dagene alle sammen her:)

I dag må vi handle inn julegave til vesla, pakke inn et par gaver, kanskje bake litt, pakke, handle inn mat og div ting.

Har ikke fått gjort noe pga sykt barn og dårlig form selv. Nå ligger jeg rett ut på sofaen og samboer er hjemme fra jobb.

Vi skal reise i morgen tidlig til svigers. Så alt må være pakket og klart innen i kveld.

Vasker og tørker klær for harde livet i dag. I morra må vi pakke alt klart, flyet går kl 9 på søndag. Har en del julegaver å pakke inn, men tar det i kveld tror jeg. Skal bare svippe over gulvene i morrs kveld, for da er det lettere å vaske ut når vi flytter ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Er ferdig med alle julegavene og innpakking av dem.
Holder på å rydder for fult nå, og skal få vaska ferdig i dag.
Men regner med å må vaske igjen på lille julaften da, men tar hovedvasken i dag ;)
Så blir det vel handling av allmaten til jul i løpet av helgen og pynting.
Planen er at innen søndagen er over så skal det være jul i huset :D

På vei til byen nå for å ta de siste to gavene:D
Handler litt og litt mat...vaskingen må jeg ta i helgen:) selv om jeg har jobbehelg:eek:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

helt ferdig med innkjøp av julegaver og det vi trenger til kakene :p men må pakke inn idag og begynne med kakene

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Langt i fra ferdig :) Men - julegaver ble ferdig innkjøpt og pakket i går, julekortene ble sendt på mandag og jeg har bakt de to kakeslagene jeg skal bake i år ;) Lavterskeljul i år pga. formen min :p

Vi skal bort til svigerfar på julaften og så drar vi til mine foreldre og blir der resten av romjula 1. dag. Selv nyttårsaften skal vi bort så sånn sett er det ikke så krise om det ikke blir perfekt her. Men en god rydderunde og vaskesjau må vi ta i helga. Og ha opp litt pynt og vaske litt klær. SÅ blir det jul :D

har igjen å lever noen julegaver rydde, vaske og pynte huset og handle inn det siste av mat..... Blir nok jul i år oxo :p

Har ikke vaska et hjørne enda :P mangler å handle...

Men er ferdig med gaver å pynt da :P

Mangler noen få gaver, og vi skal handle i morgen.. Er iallfall planen..
Skal til.mamma på søndag og bytte gaver.
Og så skal det pyntes litt til.

Men jula kommer uansett ;)
Og siden vi skal.være her alene, og ingen på.besøk, så orker ikke stresse så fælt ;)

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Er ferdig med presangene :) Har vasket og tørket støv i kveld.

I morgen pynter vi juletreet, og handler inn mesteparten tenker jeg. Så skal jeg bruke helgen til å lage litt julesnop :)
Må være helt ferdig før mandag (lille julaften) , da jobber jeg kveld.

har nå pyntet 2 juletre, og funnet fram nissene, så nå mangler je å rydde og vaske litt før je kan sette de på plass, å maskin nr 2 med juleduker står på, så da får je litt stryke jobb i kveld :p

da har jeg funnet ut at vi mangler smør til julebaksten :o
men har da nå begynt på noen deiger + pakket inn alt utenom 3 julegaver og etter det mangler vi bare å rydde og vaske litt ;) rydde må vi jo uansett ta hver dag men håper på å rydde det verste i dag!
men føler nå at vi vil komme i mål om ikke annet, vi har jo til og med fått juletre (plastisk så er i esken sin)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Back
Topp