Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg lurer på om noen vet om nan kan ferdigblandes å oppbevares på termos for kafeturer, skogsturer etc? :) evt hvor lenge kan den oppbevares? jeg snakker da om pulver nan :)
Må vel brukes innen 1 time etter man har blandet den, men du kan jo ha varmt vann på termos.
Vi har brukt de 200ml kartongene med ferdigblandet småfolk. De tar jeg på flasker og har i stellebagen når jeg skal ut og så varmer jeg i en sånn flaskevarmegreie (de med sånn veske i som blir hard og varm når man trykker på en mynt-lignende dings). Synes det fungerer rimelig bra, da slipper man sølle med vann når man er ute.
jeg pleier og fylle flaskene med den mengden vann det skal være til et måltid.. så tar jeg med meg posen med pulver... så tar jeg pulveret oppi når henne begynner og bli sulten.. er alltid et sted og varme det[:D][:D]slik får henne fersk mat hele tiden [:D][:D]