FERDIG!!:):)

Så fint! :)
Det er så gøy å strikke! :)
Har strikka et på bestilling,med sokke-vottene til også :)
Har en jakke i grå på pinnene.. ;)

SÅ FINT!

Skulle ønsker at jeg er like flink sånn som deg. den var ordentig fint :-)

Veldig fint, håper jeg snart klarer å komme i gang med hentesett jeg også.

Kjempe fint :) Super flink har du vært :)

Nei har bare tatt kopi av noen oppskrifter i den. Skal kjøpe den. Morgen tenkte jeg. Den er på mamut-salget nå :)
Tenkte å strikke omslagsbodyen som er i den også :)
Takk jenter, det var veldig enkelt å strikke :)

Nei har bare tatt kopi av noen oppskrifter i den. Skal kjøpe den. Morgen tenkte jeg. Den er på mamut-salget nå :)
Tenkte å strikke omslagsbodyen som er i den også :)
Takk jenter, det var veldig enkelt å strikke :)

Aha ;)
Ja,det er noen søte oppskrifter i den ;) er også vest/kjole med samme mønster som jakka :)

Tja.. Ikke sån super mye.. :p
Har strikka vesten/kjolen en deeel ganger ;) body'en.. Lua som du strikka og de vottesokkene som du holder på med :) og kragen "som hører til" .
Noen vanlige tjukkesokker.. Verdens enkleste teppe... Og en bukse eller to.. Kommer ikke på noe mer i farten nå ;)
Jo! En smikke ;)

Så utrolig fint det ble! :) Skulle ønske jeg kunne få til noe sånt! Jeg holder på med et babyteppe, mine strikke egenskaper begrenser seg veldig..

Så fint det var! Å, jeg vil også lære meg å strikke!.. Kan man lære det fra en oppskrift? Finns det? Jeg bor et godt stykke unna moren min, så får ikke lært det av henne med det første.

Kjempe flott!! Så flink du er!! :)

Her skal baby bruke hentesette som jeg brukte da jeg ble født!! Storesøster brukte det og!! :)

Det ble kjempe fint :) Får vel begynne såvidt med strikkinga her også snart. Men synes det ser så forferdelig vanskelig ut :oops:

Back
Topp