Ferdig utdannet sykepleier til sommeren..

Spirenr2

Prøver på nr. 2
Hei jenter :hello
Som overskriften sier, så er jeg ferdig utdannet sykepleier i juni! Før lillegull ble oppdaget hadde jeg jo planlagt å jobbe mye i sommer, men etter en samtale med min mor, begynner jeg å tvile. Hun sa at det kunne bli veldig tungt å jobbe som sykepleier i uke 32-40. Så va tror dere jenter?
Begynner å se litt mørkt på det selv, har allerede bekkenplager.. Og hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke jobber? :think005

Er førstegangsfødene så vet ikke helt va jeg går til :p

Hvis du allerede har bekkenplager kan det bli tungt ja, men du må nesten kjenne litt på det selv. Er bare du som vet hva du klarer og ikke :)

Kan bli utrolig tungt å jobbe på slutten. Har blitt sykemeldt med begge mine på slutten. Jobber i bhg. Og det er jo en ganske tung jobb du skal ut i også. Det er jo mange som har søkt studie til høsten og tar permisjon fra det. er det e mulighet for deg??

det må du bare kjenne på selv;) har selv en fysisk krevende jobb, men så lenge man er vant til å være aktiv, så er det jo ikke noe farlig for kroppen å røre på seg;) men magen vil jo være i `veien` på slutten, så du vil nok trenge tilrettelegging på jobb;)

Gratulerer med valg av yrke, jeg har aldri angret! Hvor kunne du tenke deg å jobbe da?

Jeg jobbet 50 % ut svangerskapet forrige gang...! På barneavdeling vel og merke... Slapp nattevakter og seinvakt etterfulgt av tidligvakt...

Du aner jo ikke hvordan formen er da...hva med å safe med å søke og ta permisjon fra et studium?

Jobber selv som hjelpepleier, og når eg var gravid med 1.mann var det veldig godt å bli sjukemeldt når eg var i uke 34. I forhold til bekkenløsning, magen som var i veien, kynnere og til sommeren så har vi jo og varmen... men det er noe du må vurdere selv. :)

Back
Topp