Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte å fryse i isbitformerAner ikke hvor lenge det holder, men tipper et par mnd (hvertfall lenge nok til at det ikke er noen problemstilling).
Noen som har funnet ålreite isbitformer forresten?
De har jeg kjøpt. SupergreieTenkte å kjøpe sånn isbitform i gummi fra Ikea bare, jeg [emoji4]
Lurt!Tenkte å kjøpe sånn isbitform i gummi fra Ikea bare, jeg [emoji4]
Europris har noen greie med lokk på [emoji2]Tenkte å fryse i isbitformerAner ikke hvor lenge det holder, men tipper et par mnd (hvertfall lenge nok til at det ikke er noen problemstilling).
Europris har noen greie med lokk på [emoji2]
De er veldig greie, er på tilbud til 10kr innimellomLokk er jo veldig praktisk! Det må jeg sjekke ut [emoji4]
De er veldig greie, er på tilbud til 10kr innimellom![]()
Leste tips om at coop obs har gode isbitformer ned lokk. Tror de var i gummi, men er ikke helt sikker.Tenkte å fryse i isbitformerAner ikke hvor lenge det holder, men tipper et par mnd (hvertfall lenge nok til at det ikke er noen problemstilling).
Hvordan sjekker man det?Jeg har fryst ned uåpnet smothie poser noen ganger for at de ikke skal kastes. Men hvis man fryser i former så er det lurt å sjekke at det ikke er gift stoffer i. Er veldig strengt på produktene som er laget til små barn iforhold til gift , men ikke like strengt til produkter rettet mot oss.
Ja, dunk de litt når du fyller før du fryser de, da popper de lettere utDisse her? https://www.europris.no/isbitform-109204.html
Er det ikke litt plunder og heft å måtte "slå" dem ut av forma etterpå? Er så glad i de formene i gummi hvor man bare kan brette isbiten ut [emoji39]