Ferdig på UL

wishingstar

Forelsket i forumet
Da har jeg vært på UL og alt så bra ut. Skal fortsette på sprøyter til i morgen,også skal jeg inn på ny Ul på søndagen. Uttak tidligst tirsdag. Venstre side var mest aktiv... ca 8 eggposer som var fin str på. Så da får jeg bare vente i spenning. Heldigvis opptatt i helga, så da slipper jeg å tenke SÅ mye på det [:D] 

Så flott da lykke til med neste ul, og håper det snart er uttak for deg.[:)]

Gratulera med overstått ul, og bra antal folikler[:D] Blir nok supert det her fram til neste kontroll!
Gler meg til videre oppdatering fra deg[;)]

ORIGINAL: Nesing

Enda en god nyhet her inne i dag! Det høres lovende ut med eggutviklingen, så jeg satser på uttak tidlig i neste uke og en god rugeperiode deretter. 

Signerer Nesing på dette altså [;)] Godt at du har ting å gjøre i helga da, så går tiden litt raskere [;)]

Det høres bra ut snuppa!! Da får du lage noen store eggposer i løpet av helga, så satser jeg på at vi får uttak på tirsdag begge to!! Lykke til på UL søndag![:)][:)]

ORIGINAL: Lille Mille

Enda en god nyhet her inne i dag! Det høres lovende ut med eggutviklingen, så jeg satser på uttak tidlig i neste uke og en god rugeperiode deretter. 

Signerer Nesing på dette altså [;)] Godt at du har ting å gjøre i helga da, så går tiden litt raskere [;)]

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: *Bobbo*

ORIGINAL: Lille Mille

jeg og [:D]

[:D]Takk skal dere ha jenter! Nå har jeg foråpentligvis satt min siste puregon sprøyte... så får vi se i morgen om det har gått bra!

lykke lykke til på tirsdag[;)]

Back
Topp