Ferdig på ul ....

3gutterog1hemlighet.

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Å jeg kan endelig juble og glede meg over at jeg er gravid :D alt så veldig fint ut :) nå er jeg mange kg lettere !! Jeg er 8+3 uker i dag, så det stemte med mine regninger :) jeg har så lyst å vise dere bilde av lille underet, men jeg får det jo ikke til!!!

Så flott!
Ja, vi må jo få se bilde av vidunderet:D
Last opp filer inne på dine bilder på tlf?

Nemmen så gøy å høre :D Nå ble jeg kjempe glad på dine vegne <3 Håper virkelig at jeg kan komme med samme gladmelding når jeg er ferdig! :)

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Åååh såå gøy å lese :-) :-) :-)

Gratulerer så mye igjen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå ble jeg glad. Jeg er alltid innom et par ganger ekstra på jobb de dagene jeg vet at noen skal på UL! :D Og alltid like kjekt med gode nyheter! :)

Var bilde for stort til å sende på mail, eller for stort til å legge ut her? :)

Fikk du vite crl? Var også på ul idag, og han mente lengden stemte med terminen.. Mulig det bare er maskingen som gjør det, men føler min er så liten.. :p

Han sa ikke hvor stor den var.. jeg følte min var stor, men det kan være fordi sist jeg mista var den så bitteliten i forhold til hvor langt jeg var på vei.. det står 7,0 cm på ul bilde, men det må da bety noe helt annet vil jeg tru o_O hvor stor var din da??

Hahaha, kunne tenke at det ikke var riktig nei.... Da aner jeg ikke hvor stor den er :) men din er helt sikkert så stor den skal være ;)

Åh, så utrolig godt å se at det gikk bra :) lettelse for hver eneste!

Back
Topp