Ferdig på riksen

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
jeg oppdaterer dere igjen jeg ❤️ Siden dere er en gjeng søte damer. Idag var endelig dagen kommet for oss som avbrøt svangerskapet sist grunnet misdannelse.

Idag skulle jeg få ultralyd og svar på blodprøve. Som sammen skulle gi en sannsynlighets grad for ulike trisomi feil og andre misdannelser.

Alt så bra ut! Ingen dårlige funn!
Babyen drakk, var svært aktiv, bra med fostervann osv. Ble også flyttet frem. Så er 13 uker i morgen! (Tiden går virkelig) Nå har vi ikke mer spesiell oppfølging. Skulle egentlig ta en ultralyd i uke 15, men basert på hennes funn idag trengte vi ikke det. Ho hadde ikke sett så bra tall på mange år.

Hilsen lettet og som endelig tørr strikke tøy ❤️ Kan legge inn bilde om dere vil også

Åh så kjekt!!!! Dette har jeg ventet på for dere. [emoji173]️[emoji173]️
Gratulerer med frisk baby i magen. [emoji322][emoji322]

Så godt å høre! Gratulerer med frisk og fin baby i magen :love017

Gratulerer[emoji173]️[emoji173]️ for en lettelse!![emoji173]️

Så fantastisk!! Gratulerer og nyyyt graviditeten videre:Heartred

Så fint og lese, vi har akkuratt samme historie, var på riksen i går,12+0 da. Og helt likt med oss, skulle egentli i uke 15 men alt så fint ut så trengte ikke. De gjorde beregningen på 1:19000 så jeg ble lettet [emoji28] vi var hos Julia tror jeg hun het :)

WoW! Gratulerer! Så lettende. Og herlig bilde av fine babyen.

Så fint bildet. [emoji7] sykeste, vakreste, villeste følelsen [emoji173]️[emoji7] unner jeg deg virkelig, minime! Gratulerer så mye [emoji7][emoji5]

Fantastisk!!

Back
Topp