Ferdig på legevakta

©Smartass

Forumet er livet
Fikk time på sykehuset imorra kl.9.

Hadde legen no formening om hva det kunne være?
Stakkars lillegull..

Vet du, han var ikke så pratsom av seg[&:]
Eller litt da, han fikk meg tilmå fortelle hva som feiler, spurte hva jeg tenker og tror, hva min bekymring er og hva jeg ville vi skulle gjøre[:-]
Greit, etter jeg kom med mine tanker så sa han at han skulle ringe og bestille time, og vi kunne vente ute på venterommet.
Så kom han ut dit litt etter, ga meg det han har skrevet og sa at vi har fått time kl.9, og at vi skal ha med urin- og avføringsprøve.
Jo, så skulle han gå og hente utstyr og sånn til det ja.. Men så kom en sykepleier tilbake med det, og sa at vi var ferdige og kunne gå[:-]

Det virket jo ikke som noen hyggelig lege[:-]
Men veldig fint at du fikk time på sykehuset i morgen allerede i allefall:)

Masse lykke til i morgen!
Håper du kommer til en hyggelig lege og at du føler dere får den hjelpen dere trenger:)

ORIGINAL: DramaQueen

Hva har skjedd ?

God bedring [:)]

Har du gått glipp av bæsjebleiebilde-tråden?[:-][8D]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23426533&mpage=1&key=�

Så bra!!
Da får du nok ordentlig oppfølging hvert fall! (og kul avatar!)

God bedring til minijenta

ORIGINAL: Sandradee*

Det virket jo ikke som noen hyggelig lege[:-]
Men veldig fint at du fikk time på sykehuset i morgen allerede i allefall:)

Masse lykke til i morgen!
Håper du kommer til en hyggelig lege og at du føler dere får den hjelpen dere trenger:)

Neeei, han var liksom ikke det.[&:]
Så spurte jeg hun sykepleieren om legen ikke kommer tilbake..? Så sier hun nei, nå er dere ferdig. Hvordan det?
Så sier jeg jo det, at han har ikke sagt et eneste ord til meg om noe. "Nei, men du har jo papirene der" *peker* [8|]
Åh.. da ble jeg sur asså[:'(] og ørtogførti sitter rundt oss på venterommet og glor.
Og jeg begynner nesten å grine.[:D][:-] Jeg er syk selv i tillegg, og huff og huff og stakkars oss.[X(][8D]

Men så kommer han legen plutselig tilbake likevel, og lurer vel på hva det er med meg.[:-]
Så spør jeg jo da, om han ikke har tenkt å si noe[8|] Så sier han at vi kan gå ut i gangen og snakke. Takk[:@]
Og så spør han igjen hva mer det er jeg lurer på. Og jeg sier at han har jo ikke sagt noe, det er bare jeg som har snakket og tenkt høyt..[8|]
Men han sier jo, jo, men han sa jo at hun har forholdsvis grei allmenntistand, men at avføringen er litt bekymringsverdig. (Hadde med det lekre bildet[8D]) Og derfor sender han oss til sykehuset.
Jaja, greit.
Så sier han at jeg må ikke bli så opprørt og bekymret, og jeg orker ikke å prøve å si hvorfor jeg egentlig er "opprørt", og takker for hjelpen og går.[8D] Men han var veeeeldig hyggelig på slutten der da, så er kanskje jeg som ikke er helt har dagen også.[;)]

Men ser iallefall i papirene at vi skal opp dit i morra tidlig med avføringsprøve og urinprøve, som han sa, og så står det for "undersøkelse samt blodprøvetaking (bilirubin, leverparameter).

ORIGINAL: hissigproppen

Så bra!!
Da får du nok ordentlig oppfølging hvert fall! (og kul avatar!)

God bedring til minijenta

Frk. Neseløs[:D]

Og takk.[:)]

legevakt er så og si håpløse til tider

håper derre får noen ordentelige svar i morgen og at derre finner ut hva det er som feiler barne

Lykke til[:)] Oppdater oss når du veit noe mer. Håper det går bra den lille jenta di!

Back
Topp