Ferdig på forundersøkelse

Rosa på ball

Glad i forumet
Da har vi vært på forundersøkelse og kan ringe inn mens i mai (og må nok ringe i juni også), men regner ikke med å starte opp med medisiner før i juli og uttak i august. Går jo uansett fort da[:)] 

Veldig koselig lege vi var hos, sambo fikk levert prøve (og det gikk mye bedre enn han "fryktet"), han følte seg egentlig ikke dum i det hele tatt der han kom med koppen sin[:)]

Nå føler jeg at det begynner å skje noe her, ja!![:)]

Masse lykke til[:)]

Hvem sykehus tilhører du?

Masse lykke til... [:)]

ORIGINAL: ElinR

d er deilig når d endelig skjer noe ja, masse lykke til [:D][:D][:D]

signerer denne eg[:D]

ORIGINAL: rosa på ball

Da har vi vært på forundersøkelse og kan ringe inn mens i mai (og må nok ringe i juni også), men regner ikke med å starte opp med medisiner før i juli og uttak i august. Går jo uansett fort da[:)] 

Veldig koselig lege vi var hos, sambo fikk levert prøve (og det gikk mye bedre enn han "fryktet"), han følte seg egentlig ikke dum i det hele tatt der han kom med koppen sin[:)]

Nå føler jeg at det begynner å skje noe her, ja!![:)]

Så spennende rosa på ball, dere var på Riksen var det ikke? Jeg og syntes legen, ja alle sammen var veldig hyggelige der. Gleder meg til fortsettelsen. Jeg skal forhåpentligvis ringe inn mens til uka, og får starte med spray i mai om alt går etter planen(min plan..) Men, jeg bør nok forberede meg på juni/juli jeg også, slik at ikke skuffelsen blir for stor.. Det er utrolig god følelse å vite at man er så nærme å kanskje kunne bli gravid, jeg får sommerfugler i magen bare jeg tenker på det.. Ha en fortsatt fin helg (lørdagen er faktisk over nå) kos dere masse.

ORIGINAL: ElinR

d er deilig når d endelig skjer noe ja, masse lykke til [:D][:D][:D]

Ja, vi hører til på Riksen. Da ligger dere kanskje rett foran oss i løypa, blir spennende å høre hvordan det går med deg videre. Hva slags medisin skal du bruke??[:)]

Vi skal bruke puregon. Også otrivelle som EL sprøyte, utover det vet jeg ikke [:D] Du da?
Nå venter jeg bare spent på tegn til at TR skal komme, hun er faktisk ganske så etterlengtet nå, for jo fortere hun kommer jo fortere får jeg vite når vi skal i ilden.. Det blir så spennende, gleder meg til å få alt av papirer, resepter og datoer i posten etter innringt mens, da er vi brått kjempe mye nærmere.

ORIGINAL: enlitenen

Så bra! Lykke til videre![:D]

Da er dere igang enten det blir rask start eller litt venting, men nå er det jo sommeren som står på tur også, så det gjør nok ikke så mye. Tiden går så fort da[:D]

Så spennende da Rosa på ball! Nå er du enda nærmere en liten spire i magen [;)]

Fikk ikke vite hvilken el-sprøyte jeg skal ta, så får bare vente til vi kommer dit[:)]

Regner med å få mensen rundt neste helg, og da skal jeg ringe.. Men, må nok altså regne med å ringe i juni også, men men..

Back
Topp