Ferdig operert

Moira

Glad i forumet
Da var jeg ferdig operert[:D] Gikk kjempefint, og jeg kom hjem i 2 tiden idag :)

Har endel vondt, men kan jo ikke akkurat forvente noe annet=)

Skal tilbake på Torsdag for kontroll og for å fjerne drenet.

Også ble jeg TANTE til verdens nyyyyydeligste lille jente idag også - så dagen idag kommer jeg til å huske bestandig[:D]
En fantastisk dag [:D]

Gratulerer som tante [:)]
Ta vare på deg selv!

ORIGINAL: frøkenkanin

Så bra! Nå må du huske å ta vare på deg selv!

Grattis som tante!

Tusen takk allesammen :)

Har enda vondt, og har ikke sovet noe i natt.. Nå ligger jeg i senga i den eneste mulige ligge stillingen, og svetter. Er så syyyykt varmt[;)]

Menmen.. Om en 2-3 dager er det verste over - høres bare lenge ut her jeg ligger hehe=)

Var jo klar over dette fra forrige operasjon, men må si det er MYE vondere og verre denne gangen ja!

gratulerer så mye og ta godt vare på deg selv

Ikke fått med meg at du skulle operere jeg. Hva har du gjort, om jeg kan spørre? [;)]
Masse god bedring og gratulerer med tantebarn [;)]

Lottelott: Jeg tok en bukplastikk for 3 år siden, som ikke ble som den skulle. Jeg fikk masse arrvev og et arr som lå 5-6 cm for langt opp.

Dette har de da ordnet på - så jeg har med andre ord tatt en liten bukplastikk :)[:D]

Tusen takk skal du ha :)

Jeg tar det veldig med ro nå :) Har vært på kontroll idag, og alt ser veldig bra ut. Arret er veldig langt ned - akkurat der det skal være. Drenet jeg har hatt, er nå borte, og jeg har fått et nytt liv hehe=) Alt blir så utroooolig mye bedre når det er ute :)

Så nå er det verste virkelig over. Nå skal jeg bare kose meg de 3 ukene jeg er sykemeldt - og lade skikkelig opp til jeg skal på jobb igjen :) Da begynner lærlinge tiden min også, noe jeg ser helt utrolig fram mot [:D][:D]

Gratulera med tantungen :)
Så bra at oprasjonen gjekk bra!! Ta vare på deg selv[:D]

ORIGINAL: Moira

Lottelott: Jeg tok en bukplastikk for 3 år siden, som ikke ble som den skulle. Jeg fikk masse arrvev og et arr som lå 5-6 cm for langt opp.

Dette har de da ordnet på - så jeg har med andre ord tatt en liten bukplastikk :)[:D]

Jeg tar det veldig med ro nå :) Har vært på kontroll idag, og alt ser veldig bra ut. Arret er veldig langt ned - akkurat der det skal være. Drenet jeg har hatt, er nå borte, og jeg har fått et nytt liv hehe=) Alt blir så utroooolig mye bedre når det er ute :)

Så nå er det verste virkelig over. Nå skal jeg bare kose meg de 3 ukene jeg er sykemeldt - og lade skikkelig opp til jeg skal på jobb igjen :) Da begynner lærlinge tiden min også, noe jeg ser helt utrolig fram mot [:D][:D]

Ååå, så heldig du har vært da :) Som har fått fikset på det enda engang :) Masse god bedring :)

ORIGINAL: Lottelott

Ååå, så heldig du har vært da :) Som har fått fikset på det enda engang :) Masse god bedring :)

Har jo bare fikset på det som kirurgen gjorde feil da[;)] Magen ble faktisk MYE finere etter jeg gikk med Lucas. Den så mer naturlig ut på en måte... Fikk litt former, og så ikke så plastikk ut hehe[:D]

De aller aller fleste som er misfornøyde med sine operasjoner, får det jo ordnet på også[;)] Skulle egentlig ta den korrigeringen ett år etter operasjonen, men da ville jeg ikke. Jeg ville vente litt - på grunn av prøving, og et ønske om et barn til. Nå VET jeg at vi er ferdige (om det ikke skjer noe heeelt merkelig da) så da var det liksom rett å gjøre det nå :)

Om dere går inn på bukplastikk.com også klikker på før og etter bilder, så finner dere Serenity. Det er meg - og der er det bilder av sånn jeg var før, og sånn jeg var rett etter første operasjonen ;)

www.nymage.piczo.com er en side jeg lagde da. GAMMEL og tragisk, men der står hele historien, pluss endel bilder, før og etter :)

ORIGINAL: Lottelott

Har jo bare fikset på det som kirurgen gjorde feil da[;)] Magen ble faktisk MYE finere etter jeg gikk med Lucas. Den så mer naturlig ut på en måte... Fikk litt former, og så ikke så plastikk ut hehe[:D]

De aller aller fleste som er misfornøyde med sine operasjoner, får det jo ordnet på også[;)] Skulle egentlig ta den korrigeringen ett år etter operasjonen, men da ville jeg ikke. Jeg ville vente litt - på grunn av prøving, og et ønske om et barn til. Nå VET jeg at vi er ferdige (om det ikke skjer noe heeelt merkelig da) så da var det liksom rett å gjøre det nå :)

Om dere går inn på bukplastikk.com også klikker på før og etter bilder, så finner dere Serenity. Det er meg - og der er det bilder av sånn jeg var før, og sånn jeg var rett etter første operasjonen ;)

www.nymage.piczo.com er en side jeg lagde da. GAMMEL og tragisk, men der står hele historien, pluss endel bilder, før og etter :)

Kikket på siden, ser såå vondt ut syntes jeg [&:] Godt du har fått det overstått nå :) Håper du er mere fornøyd denne gang [;)]

gratulerer så mye som ny operert. tenker det er godt å bli ferdig. og nå kommer du til å bli enda nydligere en du er fra før. om det er mulig da. he he[:D]

ORIGINAL: sjanetta

gratulerer så mye som ny operert. tenker det er godt å bli ferdig. og nå kommer du til å bli enda nydligere en du er fra før. om det er mulig da. he he[:D]

Å du da!! VERDENS SØTESTE
Savner skravlingen på msn by the way ;)

Ja - jeg er veldig glad for at jeg fikk gjort dette her. Nå er det ikke vondt i det hele tatt, men det er ekkelt med dette kompressjons plagget jeg må gå med. Bare en liten uke igjen nå, så skal dette også bort[:D]

Aner ikke hvor mye de tok den første operasjonen, men denne operasjonen tok de 600 gram. Så det er nok ENDEL de har fjernet ja[:)]
Og nei, jeg var nok ikke av de verste, men som 23 åring (er 3 år siden jeg tok første operasjon) så var det mer enn ille nok for meg. Angrer ikke noe på det i det hele tatt, og nå kommer arret under bukselinningen. Kanskje ikke ytterkantene, men hoveddelen av arret i allefall[:D]

Back
Topp