Ferdig nå?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Er det feil å føle meg helt ferdig med svangerskapet nå? 35+0 idag,og endelig beveger jeg meg inn i uke 36 :O men nå er jeg så lei, gråter bare av tanken på å gå gravid i flere uker til! Nå kjennes det stadig ut som at skambeinet mitt revner også, som at lillegutt ligger å stanger eller noe, så kommer det en sånn revne/stikk følelse i skambeinet,ufattelig vondt! Hyler til,ynker meg og knea svikter litt :( flere?

Ønsker på en måte at han skal komme om en uke, fordi jeg ikke orker mer. Men samtidig vil jeg jo ha han der noen uker til, så jeg er sikker på at han er klar for å komme ut til den store verden :/

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Helt normalt å føle slik nå. De siste ukene er harde og jeg lover deg at vi er mange i samme båt nå. Har det på samme måte selv og prøver å holde ut. Sender deg mange gode klemmer.

Sent from my SGP321 using BV Forum mobile app

Føler det på samme måte. Går liksom litt å håper på at det skal skje noe både fordi jeg er lei av å føle meg så crap og jeg gjerne vil hilse på lille. Samtidig vet jeg at det beste for han er at han blir der inne en god stund til. Hvertfall vil jeg at tiden fremover til han kommer kan gå fort fort fort!

Tror det er veldig normalt, spesielt hvis plagene er store. Det tærer på humør og motivasjon og alt. Så ikke tenk at det er feil å føle det sånn :)

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Jeg har det på samme måte. Skikkelig lei og sliten! Vil så klart ikke at lillegutt skal komme enda, men merker det skal bli godt å bli ferdig snart. Bekkenet ødelegger mye, og jeg har pust som en kolspasient, magen og kroppen er kjempe tung, halsbrannen er konstant og gjør at jeg brekker meg. Er nok helt normalt desverre :P

"Bra" jeg ikke er alene :) Hadde på en måte trodd jeg skulle nyte den siste tiden som gravid, men det er helt motsatt! Nedtelling for fullt, men samtidig vil jeg ikke henge meg for mye opp i termin, for er jo ikke så sannsynlig at han kommer da, tenk om jeg går over? :(

Æææ, prøver å ikke tenke det!

Du er overhode ikke alene. Blir forbanna når folk sier jeg skal nyte den siste tiden, for det går jaggu ikke. Har mer ubehag og vondt nå enn noe annet. Er 35 + 2 i dag. Å tenker ofte på at jeg skulle ønske hun kunne komme ut om et par uker nå.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Du er ikke alene på dette her. Jeg hater meg selv:( jeg går rundt og håper at jeg ikke går over termin, jeg får ikke sove på nett bare om jeg tenker på det.

Like som alle her, ønsker jeg å være ferdig med graviditet men samtidig vil ikke at babyen min skal komme for tidlig. Bare prøv å holde ut, mange klemmer:)

Er lei sjøl, alt er så vanvittig tungt for tiden. Null energi, hetetokter, sover dårlig, vondter all over. Og det bekkenet kan ta seg en bolle. Men vil selvfølgelig ikke at hun skal komme for tidlig heller.

Jeg går på en måte og venter på å føle det sånn, men gjør det heldigvis ikke enda. Såklart litt lei, men prøver å ta en dag av gangen, og det funker enda :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er lei sjøl, alt er så vanvittig tungt for tiden. Null energi, hetetokter, sover dårlig, vondter all over. Og det bekkenet kan ta seg en bolle. Men vil selvfølgelig ikke at hun skal komme for tidlig heller.
Stemmer for å bake boller til alle bekkenene som krangler med oss! Kanskje en kanelbolle kan få bekkenløsningen til å ta seg en ferie?! Haha! *sinnsykt dårlig gravidhumor*

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er også fryktelig lei... savner kroppen min, savner å løpe, savner å kunne røyse meg opp av sofaen uten hjelp.... blæh

Jeg er også fryktelig lei... savner kroppen min, savner å løpe, savner å kunne røyse meg opp av sofaen uten hjelp.... blæh

Enig! Jeg savner å kunne bøye meg uten å nesten spy, sprette opp av sofaen/senga/bilen uten problemer eller hjelp av samboer, å kunne legge seg i senga uten å få halsbrann,kynnere eller spark i ribbeina og i tillegg ligge på magen!

Kjenner det til tider er litt oppskrytt å være gravid... Går liksom å uffer meg titt og ofte...men samtidig er jeg ikke klar for at h*n skal komme enda... men kunne jo lagt seg litt mindre plagsomt til... Den siste uka føler jeg at jeg bare har est ut....navelen begynner å se rar ut....:P

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja nå er jeg utolmodig selv... Eller... Veldig delt. Jeg vet av erfaring at jeg kommer til å savne magen når den først forsvinner. Også er det noe vanvittig spennende med siste mnd av svangerskapet XD vet jo aldri når det begyner å skje ting,å den spenningen liker jeg. Blir foresten fortsatt like ivrig hver gang han romsterer rundt inni her. Så, jeg trives i svangerskapet men jeg savner blant annet den lette, bittelille kroppen min :-P hehe , å kunne gjøre dagligdagse ting helt uanstrengt, sove om natta å være uthvilt og opplagt om dagen... Treninga... I grunn veldig mye. Men plutselig er han her <3 fødte nesten tre uker før tiden sist, å nå er jeg 35+5 så er veldig spent på om det kan skje igjen.

Ja nå er jeg utolmodig selv... Eller... Veldig delt. Jeg vet av erfaring at jeg kommer til å savne magen når den først forsvinner. Også er det noe vanvittig spennende med siste mnd av svangerskapet XD vet jo aldri når det begyner å skje ting,å den spenningen liker jeg. Blir foresten fortsatt like ivrig hver gang han romsterer rundt inni her. Så, jeg trives i svangerskapet men jeg savner blant annet den lette, bittelille kroppen min :-P hehe , å kunne gjøre dagligdagse ting helt uanstrengt, sove om natta å være uthvilt og opplagt om dagen... Treninga... I grunn veldig mye. Men plutselig er han her <3 fødte nesten tre uker før tiden sist, å nå er jeg 35+5 så er veldig spent på om det kan skje igjen.

Enig i at det er like gøy og magisk når han spreller, men tror det kan bli like fint å musse og holde på han ♡
Forøvrig skal det bli fint å slippe å få halvveis panikk hvis det er stille i magen mer enn 15min :) (men til gjengjeld får jeg vel ikke sove fordi jeg må følge med om han puster)

Jeg går på en måte og venter på å føle det sånn, men gjør det heldigvis ikke enda. Såklart litt lei, men prøver å ta en dag av gangen, og det funker enda :)

Jeg har det likt som deg, og venter overhodet ikke på og føle det sånn :p Skjønner at du ikke mener det på den måten ;) Ja jeg er lei innimellom, men er ikke plaget på noe vis.. Han gnager og spreller endel, men det hører vel bare med :)

Enig i at det er like gøy og magisk når han spreller, men tror det kan bli like fint å musse og holde på han ♡
Forøvrig skal det bli fint å slippe å få halvveis panikk hvis det er stille i magen mer enn 15min :) (men til gjengjeld får jeg vel ikke sove fordi jeg må følge med om han puster)

Haha det er godt å høre vi er flere som stresser hvis dete r stille bare littegrann. Vet ikke hvor mange ganger jeg har fått total panikk fordi NÅ er det lenge siden jeg har kjent noe :-P nå MÅ det være noe galt. Det er aldri noe galt haha å jeg kjenner han som regel rett etter at panikken har fått spillerom :rolleyes:

Jeg har det likt som deg, og venter overhodet ikke på og føle det sånn :p Skjønner at du ikke mener det på den måten ;) Ja jeg er lei innimellom, men er ikke plaget på noe vis.. Han gnager og spreller endel, men det hører vel bare med :)

Vi er heldige :)
Jeg har hele tiden vært så innstilt på at det kommer til å bli tyngre og slitsommere "senere", og tenker at jo lengre jeg klarer å skyve den tanken foran meg, jo bedre ;)

Vi er heldige :)
Jeg har hele tiden vært så innstilt på at det kommer til å bli tyngre og slitsommere "senere", og tenker at jo lengre jeg klarer å skyve den tanken foran meg, jo bedre ;)

Sånn tenke faktisk eg og :)

Back
Topp