Ferdig med ul

Nøsste

Gift med forumet
Da har jeg vært på ultralyd. Var ikke så mangen egg di såg. 3 stk,og di var på 11,12 og 15mm. Så jeg skal ha uttak på onsdag,øker dosen fra 112.5 til 187.  Så er innsetting på fredag. Så setter jeg ovitrelle på mandags kvelden. Hb dette går bra.....jeg har fått en dårlig følesle at dette ikke kommer til å lykkkest!

Dette her komer til å gå bra snuppa, det blir 3 modne egg til uttak det. Husk at jeg rakk bare å redde 2 på mitt første forsøk pga at jeg startet el på egenhånd før de rakk og redde de to siste, begge ble bra kvalitet og jeg satte tilbake begge 2. Min siste IVF så hadde jeg 5, men 2 av dem var på kanten til å være god kvalitet, de kunne ikke vente lenger for da hadde jeg mistet det største pga at det hadde blitt overmodent, jeg fikk 3 befruktet og satte inn to prima egg, og nå er jeg gravid med en reke.

Husk det jenta mi at det er ikke kvantium som teller men kvalitet.
Regner med at du blir ruger til uken jeg, og at dette her går bra. Men om det blir noen på frys er en annen ting, det er vanskelig å si.

er ikke mange eggene man trenger bare kvaliteten er god vett du[:)]

håper du får satt inn gull egget

ORIGINAL: Apple

Som Twinanne sier; det er ikke kvantitet, men kvalitet som teller! Så dette skal gå bra Nøsste! [:)]

Sign denne,

ORIGINAL: Apple

Som Twinanne sier; det er ikke kvantitet, men kvalitet som teller! Så dette skal gå bra Nøsste! [:)]

ORIGINAL: *Levende Lys*

er ikke mange eggene man trenger bare kvaliteten er god vett du[:)]

håper du får satt inn gull egget

Tusen takk for det. Det er så godt å ha dere her inne,så jeg kan få lette meg litt. Kjenne jeg mistet litt mote i går etter ul. MEn får kryssa gingrer og tær at det går bra. I dag når jeg våknet hadde jeg så sinnsyk hodepine. Lurer på om det kan vær siden jeg har økt med.dosen. Noen av dere som vet? Nå reiser vi snart på hytta,skal vær tili måren. Skal bli godt[:)] God helg alle sammen!!

det går nok bra skal du se., er kun  1 egg dem trenger.

på min første ivf var det en som fikk ut 2 egg, de var også ut helt til siste dagen og blei en spire av den.

lykke til, håper det er gull egg som kommer ut onsdag

Ja,vi får håpe det!!!Krysse fingrene[:D]

Back
Topp