Ferdig med UL, men må tilbake igjen om 2 uker....

lille gull på veg....

Betatt av forumet
Ho sa det var ingen grunn til bekymring... Det var det ene blodåra til hjerte hu ikke kunne se siden den lille låg litt vanskelig til... Og det gjore den heile tiden.. Så fikk ikke så mangen fine profil bilder.... Men hu mente at alt såg bra ut, og ville bare en ekstra gang vere sikker.. Fikk og tilbude om å ikke komme igjen. Var opp til meg. Så er vel ingen grunn til bekymring vel ??? Håper jeg kan holde meg roleg... Kjønnen var hu 80 prosent sikker på, men har valgt å holde det litt hemmleg enda... :) 

Er sikkert ingenting å bekymre seg for! Jeg skjønner at det ikke er lett å la hver, og jeg hadde nok bekymra meg litt selv.. men prøv å la hver ;) Du kommer jo ikke tilbake fordi hun tror at det kan være noe galt, men fordi det var noe hun ikke fikk skjekka fordi lille tassen lå rart! Er jo bra at de er såpass grundige på ord. UL, så er jo egentlig en bra ting at du får komme tilbake. bare for å dobbelskjekke liksom ;P

Jeg må også tilbake på UL om en uke, pga at babyen lå litt vanskelig til. Var noe hun ikke fikk sjekket godt nok pga vinkelen. Men hun syns alt så fint ut, så var bare for å være HELT sikker. I tillegg så fikk man jo ikke sett babyen i profil og heller ikke kjønn, også ble pappaen slått ut av spysyke i natt og kunne ikke være med... så er glad vi får muligheten til å dra tilbake om en liten uke :-)

Håper alt er bra!! Krysser fingrene for dere.. !!

Siriuspus skrev:
Er sikkert ingenting å bekymre seg for! Jeg skjønner at det ikke er lett å la hver, og jeg hadde nok bekymra meg litt selv.. men prøv å la hver ;) Du kommer jo ikke tilbake fordi hun tror at det kan være noe galt, men fordi det var noe hun ikke fikk skjekka fordi lille tassen lå rart! Er jo bra at de er såpass grundige på ord. UL, så er jo egentlig en bra ting at du får komme tilbake. bare for å dobbelskjekke liksom ;P

Vi måtte også tilbake, fordi mini nektet å få hjertet sjekket på den første ultralyden. Snudde bare ryggen til og ble der. Neste ultralyd fikk hun studert hjertet, og alt så bra ut. Akkurat som hun regnet med.

Klart man blir litt bekymret, men de gjør det vel bare for at ALT skal være sjekket. Og hun hadde ikke sagt at alt så bra ut om det ikke gjorde det.. Velg å se på det som en ekstra sjanse til å se knøttet, og en ekstra bekreftelse på at alt står bra til. Kanskje dere får fine bilder også:)

bella_lianda skrev:
Håper alt er bra!! Krysser fingrene for dere.. !!

Signerer!

Back
Topp