Ferdig med UL idag! :D

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Siden ingen vet om det enda, måtte jeg dele gleden med dere! :D Alt så veldig bra ut, og lille venn var aktiv med både armer og ben. Tok hendene til ansiktet og åpnet munnen. Fantastisk og se! :D Ble satt til 11+3, så et par dager frem igjen. Og han mente han så noe som stakk frem mellom bena. :p Desverre fikk vi ikke bilde med hjem idag. :\

åååh :D
Så morro at det kanskje er en liten gutt :D
Høres ut som en sjarmør. hihi

Ja det var flott å se! :) Og spennende å se om OUL viser det samme. Viktigeste var at alt så bra ut heldigvis. :)

Så bra at alt stod bra til :) hvorfor fikk du ikke med bilde?

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️

Det var en sånn maskin uten printer, og det sa han ikke før vi nesten var ferdig. Det var litt dumt synes jeg. :/ Er liksom noe med det å ha bilde å se på, og vise til nærmeste venner og familie.

Så koselig! Gøy at de kan skimte kjønn så tidlig :)

Så moro :) :) Da er det bare å vente på OUL da! :D :)

Det var en sånn maskin uten printer, og det sa han ikke før vi nesten var ferdig. Det var litt dumt synes jeg. :/ Er liksom noe med det å ha bilde å se på, og vise til nærmeste venner og familie.
Da skjønner jeg. Nesten rart at det finnes maskiner uten printer, vil jo tro at de aller fleste vil ha med et bilde når de først tar ul. Samtidig så er jo det viktigste at alt sto bra til ❤️

Da skjønner jeg. Nesten rart at det finnes maskiner uten printer, vil jo tro at de aller fleste vil ha med et bilde når de først tar ul. Samtidig så er jo det viktigste at alt sto bra til ❤️

Ja, fikk bilde i uke 7, men da var jeg på et annet rom på samme sted.
Men det er sant at det er det viktigeste ja. :)

Så snille dere alle sammen er forresten. Så fint å ha et slik forum der vi kan glede oss over hverandres lykke rett og slett! :D Tror alle rundt meg hadde blitt gal om jeg ikke fikk ut litt "babyrus" her inne. :p

Så gøy :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp