Ferdig med trassen...

Sweetbabyblue

Forumet er livet
Vet ikke hva som har skjedd med Isabell[8|] Hun begynte med trassen veldig tidlig men nå oppfører hun seg eksemplarisk hele tiden[:D]
Hun har jo plutselig begynt å snakke masse så tror det hjelper endel at hun gjør seg forstått[:)] Hun er så flink og selvstendig til så mye og får masse skryt i barnehagen *STOLT MAMMA JA*[:D]

Ja hva tror dere, er hun ferdig eller kommer det mer trass[8D] (setter en liten knapp på det siste)[:-]

Tror denne trassen varer gjennom det meste av barndommen og ungdomsårene desverre [&:] [8D]
Men i større og mindre grad, her syntes jeg ikke det er noe problem.. selv om det var uvant å
ha en som prøver å strekke grensene. Men det holder med å være konsekvent egentlig, så det
er hele tiden nye ting som testes [:-] ikke de samme gamle, og da er det lettere å takle det.

Du får tenke at det er positivt [:D] de øver seg jo bare på å bli selvstendige individer..
og ja, det er definitivt mye lettere når man kan forklare hvorfor de ikke kan osv. når de har språket[:D]
Her prater hun helt rent og tydelig, til og med ruller litt på Rèn nå [8D]

Så flink Pernille er da!!![:D]Bell har alltid vært sein med språket så det er sååååå deilig nå, hun trasser jo enda men nå skjønner vi i hvertfall hvorfor[:)]

Hehe regner med at det kommer og går ja[8D] Bare glad hun har sterke meninger egentlig, håper det fortsetter så hun ikke lar seg bli tråkket på når hun blir voksen[:D]
Synes dette er en fantastisk tid jeg, mye bedre å ha barn enn jeg noen gang hadde forestillt meg. Likte jo ikke barn før engang[8D] Det lønner seg noen ganger å være forberedt på det værste tror jeg!!![:D]

Så deilig, her er divaen på sitt værste om dagen... Men som dere har skrevet så er det vell og bra at de har vilje og at de vet hva de vil så får tenke postivt når de
er på det værste hehehe.

Ferdig med trass nei, olala vi er midt oppe i det med begge beina! Og hun er flink til å gi uttrykk for hva hun vil og hva hun ikke vil nå for tiden altså. Skal gjerne bestemme, og roper nok litt ekstra høyt for å bli hørt i gjengen her hjemme [8D]

Jeg har en som legger seg ned jeg....spiller ingen rolle hvor liksom, bare det er fysisk mulig....
Hun skriker heldigvis ikke høyt samtidig, og hun legger seg fortsatt ganske forsiktig ned hahhaha

pleier å hjelpe å gjøre henne oppmerksom på noe spennende eller (hvis det er forsvarlig) gå i forveien og stoppe å vente, da kommer hun alltid til slutt. Gjerne litt muggen da siden hun måtte gi seg hehe.

Hun har lett for å bli sytete med en gang vi kommer inn døra etter barnehagen og syter mer mer mer osv...når det er noe hun vil ha,og sinna lyder når det er noe hun ikke får til. Men får ingen ting uten å spørre ordentlig og uten syte tone.
Må bare minne henne på det hver dag da....[:D]

Men ellers veldig nuddlig [:D] Sier så mye morsomt og er veldig kosete av seg[:D]

ORIGINAL: Årolilja

Jeg har en som legger seg ned jeg....spiller ingen rolle hvor liksom, bare det er fysisk mulig....
Hun skriker heldigvis ikke høyt samtidig, og hun legger seg fortsatt ganske forsiktig ned hahhaha

pleier å hjelpe å gjøre henne oppmerksom på noe spennende eller (hvis det er forsvarlig) gå i forveien og stoppe å vente, da kommer hun alltid til slutt. Gjerne litt muggen da siden hun måtte gi seg hehe.

Hun har lett for å bli sytete med en gang vi kommer inn døra etter barnehagen og syter mer mer mer osv...når det er noe hun vil ha,og sinna lyder når det er noe hun ikke får til. Men får ingen ting uten å spørre ordentlig og uten syte tone.
Må bare minne henne på det hver dag da....[:D]

Men ellers veldig nuddlig [:D] Sier så mye morsomt og er veldig kosete av seg[:D]

Sånn er Anna også.. Hun er veldig opptatt og gi kos og kysse, veldig viktig å kysse [;)] hehe så søt!

Hm.. jeg skulle jo selvfølgelig aldri ha skrevet noe om at dette gikk ganske smertefritt [&:][&:]
-for det er jo ensbetydende med at alt har blitt værre de siste dagene[:-] hehe..

vil ikke ha på meg den.. dette er faktisk nytt her i huset [8|] og ikke spise, ikke sitte ved bordet (hun blir nå fulgt på rommet når hun
begynner ved matbordet da).. Ikke ha på sko og skinner[8|] men assa, det er ikke værre enn at vi håndterer det greit assa, men
er jo litt slitsomt! Må prøve å late som jeg ikke forventer at det kommer, og det er ikke lett [8D]

Jeg pleier å spørre hvorfor ikke det da, og da er hun som regel svar skyldig.. hahaha [:D]

ORIGINAL: Lena Levegg

Hm.. jeg skulle jo selvfølgelig aldri ha skrevet noe om at dette gikk ganske smertefritt [&:][&:]
-for det er jo ensbetydende med at alt har blitt værre de siste dagene[:-] hehe..

vil ikke ha på meg den.. dette er faktisk nytt her i huset [8|] og ikke spise, ikke sitte ved bordet (hun blir nå fulgt på rommet når hun
begynner ved matbordet da).. Ikke ha på sko og skinner[8|] men assa, det er ikke værre enn at vi håndterer det greit assa, men
er jo litt slitsomt! Må prøve å late som jeg ikke forventer at det kommer, og det er ikke lett [8D]

Jeg pleier å spørre hvorfor ikke det da, og da er hun som regel svar skyldig.. hahaha [:D]

hehehe ser henne for meg![:D]
Litt problemer med klær her også, vil bare ha på seg strømpe bukse!! Det går til nød med tunika eller kjole over men aller helst bare genser haha

Velkommen i klubben Lena [8D]

Hehehe[:D]

ORIGINAL: MiniSatan

Velkommen i klubben Lena [8D]

Hadde jo ingen planer om å være med i denne klubben jeg assa [&:] [8D]

Men i dag har vi et lite englebarn igjen, så det snur jo fort.. [:D]

Trass ja, i bøtter og spann, sikkert nok til alle. Den gutten er drama[&:] jeg er sta, han er sta og ingen av oss gir seg!!

Back
Topp