Ferdig med tidlig ultralyd...

wizzy

Flørter med forumet
Er så mykje roligare no etter å ha sett bankende hjerte og sparkene :) Gleda meg til å fortelle storebroren i dag, ville helst henta han straks etter ultralyden ;) Men så må eg til Bergen for mer nøyaktig ultralyd dersom det blir målt nakkefold pga medisiner eg må ta heile svangerskapet men eg tar 5 mg folsyre pga medisinene og har tatt siste halve året (det er 13x vanlig dosering) så eg skal egentli være "safe".
Men fikk ganske dårlige bilder, var litt overraska fordi vi fikk sjå lille spiren så godt men fikk dårlige bilder men ho sa at eg får betre bilder i ord. ul.
Men elles er eg kjempeglad med alt :)

Så bra :) det er så godt å få se lille nurk som spreller & koser seg :)
Jeg fikk en kjapp ul sist uke, og så lille nurket kjempe bra.. Men bildet jeg fikk..var ikke av det beste liksom :p
Så jeg også fikk beskjed om at jeg skulle få bedre bilder på den ordinære ul. *gleder meg* til å få sett lille nurket litt mer enn bare 2-3min ;)

det er så godt å se hjertet banker :) man blir så god og rolig av å vite det står til liv :)

Jeg må jo kommentere her også :) gratulere med bekreftelsen. Det er en fantastisk følelse. Fikk ikke så gode bilder jeg heller, men det gjør ikke så mye... skal jo inn til ny ultralyd om seks uker.

Her er bildene.
Guten min var sååå glad :D Aldri sett han så glad! :)

Vedlegg

• 1360696217488.jpg
    1360696217488.jpg
    52,8 KB · Visninger: 49
  • 1360696334863.jpg
    1360696334863.jpg
    51,2 KB · Visninger: 49
Herlige bilder :-)

Gratulerer :) også så koselig bilde av den stolte storebroren :)

Så fint at han ble så stolt :)Det lyser opp i hele ansiktet hans. Nydelig gutt du har forresten :)

Sånn en flott stolt storebror :)
Hærlig at alt så bra ut så langt :)

Back
Topp