Ferdig med testing? Hell no.

tg

Glad i forumet
Jeg er jo så teit at jeg må fortsette å teste meg med strimler for å se om streken blir sterkere. Veldig dumt.
Testet på tirsdag og idag. Mener selv streken da burde være betydelig mer sterk - noe den ikke er :-( Blir da lei meg å venter på at jeg skal begynne å blø. Snakk om selvpining?
 
Huff... sånn er jeg også. Og så testet jeg med en annen test på jobb i natt som ble mye sterkere strek på enn den hjemme - så da jeg brukte den strimmelen jeg har hjemme i dag, og den ble svakere... fikk jeg jo for meg at noe var galt. Så da måtte jeg jo ta ny strimmel etter og ha sovet, for å se at den ikke var svakere.. da var den slik jeg ville forventet. Føler meg dum og hysterisk, men klarer ikke la være. Det gir meg litt trygghet og kontroll og teste videre.
Tror vi skal få lov å være litt urasjonelle..
Og... så lenge hcg stiger skal det være normalt. Tross alt mye normalvariasjoner på hvor mye det stiger :)
 
Sånn er det her og! Skulle trodd de brant der de lå, så tester enda, selv om jeg har 2 positive digitale og 10+ positive strimmeltester. Streken blir liksom ikke sterkere. Men har forstått sånn at noen typer billigstrimler har lite farge i seg, så noen vil aldri bli sterkere uansett hvor langt du er på vei :)
 
Last edited:
Samme her. Pinefulle minutter å vente på resultat. Min var sterkere i dag så nå skal jeg ikke teste mer tror jeg. Blir bare unødvendig bekymret
 
Huff... sånn er jeg også. Og så testet jeg med en annen test på jobb i natt som ble mye sterkere strek på enn den hjemme - så da jeg brukte den strimmelen jeg har hjemme i dag, og den ble svakere... fikk jeg jo for meg at noe var galt. Så da måtte jeg jo ta ny strimmel etter og ha sovet, for å se at den ikke var svakere.. da var den slik jeg ville forventet. Føler meg dum og hysterisk, men klarer ikke la være. Det gir meg litt trygghet og kontroll og teste videre.
Tror vi skal få lov å være litt urasjonelle..
Og... så lenge hcg stiger skal det være normalt. Tross alt mye normalvariasjoner på hvor mye det stiger :)

Hvem strimler bruker du hjemme og hvem på jobb? Haha. Har babyplan sine. Men tok en cb + nå å den var rimelig bra strek på :) heldigvis!
 
Sånn er det her og! Skulle trodd de brant der de lå, så tester enda, selv om jeg har 2 positive digitale og 10+ positive strimmeltester. Streken blir liksom ikke sterkere. Men har forstått sånn at noen typer billigstrimler har lite farge i seg, så noen vil aldri bli sterkere uansett hvor langt du er på vei :)

Hvem strimmeltype bruker du?
Jeg har babyplan å den er fortsatt ikke sterk. Men tok en cb + nå å den var ganske sterk. Kjøpte to av de og to (til) av den digitale for å følge med på ukene, hahah flau :D
 
Samme her. Pinefulle minutter å vente på resultat. Min var sterkere i dag så nå skal jeg ikke teste mer tror jeg. Blir bare unødvendig bekymret

Du er flink hvis du klarer det. Jeg svidde av nye 500 Kr på apoteket idag - og det er flaut .. :p dyrt å selvpining.
 
Hvem strimmeltype bruker du?
Jeg har babyplan å den er fortsatt ikke sterk. Men tok en cb + nå å den var ganske sterk. Kjøpte to av de og to (til) av den digitale for å følge med på ukene, hahah flau :D
Hehe;) Jeg bruker wondfo tester fra ebay;D Må kanskje kjøpe meg en test på apoteket å se om det blir sterkere strek med de:) Kjenner jeg meg selv rett blir det nok en digital i tillegg etterhvert ja! hihi :D
 
Hvem strimmeltype bruker du?
Jeg har babyplan å den er fortsatt ikke sterk. Men tok en cb + nå å den var ganske sterk. Kjøpte to av de og to (til) av den digitale for å følge med på ukene, hahah flau :D

Har rfsu strimmel og tok en som heter "alere" på jobb. Jeg også kjøpt to digitale for å følge med på ukene :p
 
Har rfsu strimmel og tok en som heter "alere" på jobb. Jeg også kjøpt to digitale for å følge med på ukene :p

Godt å høre jeg ikke er alene :p legger med bilde av min cb + nå ikveld - den er jo ganske sterk så rart strimmelen ikke er sterkere. Tror du at det blå krysset kan bli enda sterkere ?har en til jeg må få brukt opp :p Haha ImageUploadedByBV Forum1479494367.042172.jpg
 
Ihvertfall null tvil der ❤️jeg har en pose med EL tester og HCG tester igjen :p
Nei ingen tvil. Bare at strimlene er fortsatt ganske svake men denne er jo ganske så sterk :p
 
Godt å høre jeg ikke er alene :p legger med bilde av min cb + nå ikveld - den er jo ganske sterk så rart strimmelen ikke er sterkere. Tror du at det blå krysset kan bli enda sterkere ?har en til jeg må få brukt opp :p Haha Vis vedlegget 207936

Ja den kan bli sterkere :p hihi.. men æsj... skulle kanskje kjøpt clearblue pluss jeg og. Synes strimlene er alt for svake. ;)
 
Var så dum og tok en test til i dag. Like sterk kanskje litt svakere enn sist :( er babyplan. Har noen opplevd dette og det gikk bra?
 
Sniker litt fra mai forumet :-) det tok litt tid før de billig strimlene ble sterkere for min del. I starten var de så svak at jeg var usikker på om de var positive. ImageUploadedByBV Forum1479657418.306501.jpg

Er vel ca 3 dager mellom hver test, så tok litt tid streken ble sterk :-)
 
Sniker fra juni :p mine strimmeltester ble egentlig aldri spesielt sterke.. digital viste 1-2 så 2-3 så 3+ så den steg jo da:) å har jo vært på ul å sett bankende hjerte:)
 
Sniker fra juni :p mine strimmeltester ble egentlig aldri spesielt sterke.. digital viste 1-2 så 2-3 så 3+ så den steg jo da:) å har jo vært på ul å sett bankende hjerte:)

Ja, har kjøpt meg noen digitale nå, da strimlene er tomme :-) Prøve å følge med der istedet. hehe.
 
e26bf3056c704ad378fba3ef74ec72b6
8b120349878002aa50b52f9caf5f5b16


Stigning ila 2 dager :D ikm i dag (nederste).... åååå <3 la det fortsette!!
 
Back
Topp