Ferdig med prøvrør samtalen.

Nøsste

Gift med forumet
Nå er jeg endelig hjemma igjenn. Har vært på samtale ang.prøverør. Jeg fikk forsøk før sommeren. Starter med sprayen 9 mai. Er så glad jeg har komt så langt.[:D] Gleder meg skikkelig,at noe skjer. Det er godt!!!

Dette var jo bare helt supert da at du rekker ditt første forsøk før sommerferien, jeg håper det blir mange av oss som går sommeren i møte med en spire eller to i magen.

Ja, det hadde vært kjekt. Er så glad vi får ett forsøk før sommeren!!![:D]

ORIGINAL: Nøsste

Ja, det hadde vært kjekt. Er så glad vi får ett forsøk før sommeren!!![:D]

Så bra Nøsste! Vi kjenner alle til hvordan det er å gå og vente, så det var godt å høre at du får begynne så snart! [:D]

Så bra at dere får starte opp så snart[:D] Ikke lenge til oppstart da[;)]
Håper dere får starte sommeren med en spire i magen[:)]

ORIGINAL: Hope

Så bra at dere får starte opp så snart[:D] Ikke lenge til oppstart da[;)]
Håper dere får starte sommeren med en spire i magen[:)]

Deilig å få en dato. Og det er jo ikke lenge til. [:)]

Hvor hører du til??

Masse lykke til videre[:)]

Så bra at dere får starte så raskt, Nøsste [:)] Ser du skal begynne å spraye 6 dager etter meg. Vet du når du skal begynne å stikke? Sa de noe om beregnet uke for uttak og innsetting?

Lykke til!

Nå er jeg endelig hjemma igjenn. Har vært på samtale ang.prøverør. Jeg fikk forsøk før sommeren. Starter med sprayen 9 mai. Er så glad jeg har komt så langt.[:D] Gleder meg skikkelig,at noe skjer. Det er godt!!!

Dette lover bra, du starter med sprayen på min bursdag[:D] Lykke til!!!!

men så flott da[:D] og 9 mai e jo absolutt ikke lenge til i d hele tatt[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

men så flott da[:D] og 9 mai e jo absolutt ikke lenge til i d hele tatt[:D]

signerer, håper du går sommeren i møte med en spire i magen!

Jeg hører til Hugesund.

Ja,jeg snakkte med di i dag. Jeg skal begynne med stikknigen 27 mai. Og så er det eggut henting,i uke 24. Krysser fingrene for at spiren setter seg for ossog alle andre som skal ha forsøk[:D] Er så glad att vi er i  gang!!!

Ja,jeg snakkte med di i dag. Jeg skal begynne med stikknigen 27 mai. Og så er det eggut henting,i uke 24. Krysser fingrene for at spiren setter seg for ossog alle andre som skal ha forsøk[:D] Er så glad att vi er i  gang!!!

Da ligger du bare noen dager etter meg i løypa da [;)] Jeg begynner å stikke 22 mai, og uttak i uke 23. Så da kommer vi til å være rugere samtidig. Dette blir spennende!

Deilig å være igang, ja. Ventetiden har vært lang og tung synes jeg [:(]

Men nå skal vi, som du sier, krysse fingre for at spiren setter seg hos alle som er igang med, eller skal igang med forsøk

Ja,dette blir spennene. Er dette deres første forskø? Bare lurte på evt hvordan du har reagert på hormonene osv?

Ja,dette blir spennene. Er dette deres første forskø? Bare lurte på evt hvordan du har reagert på hormonene osv?

Detter er første forsøk for oss.

Dette blir en spennen tid. Kan jo vær vi treffest i Haugesund da Baby klar[:)].....Krysser fingrene for oss alle sammen!

Takk for det [:D]

Back
Topp