Ferdig med OUL!

jalind

Blir kjent med forumet
Endelig ferdig med den ordinære ultralyden på KK :D

Jordmoren sjekket hjerne, hjerte, nyrer, urinblære, ryggsøyle, lepper, øyehuler, alle fem fingre og tær, knær, lår og skuldre. Fikk en erfaren kjempesnill jordmor som hadde masse erfaring, og hun kunne fortelle at alt var i skjønneste orden med babyen, så langt. Fikk også vite at vi venter ei lita pie, noe ingen hadde gjettet. :Heartpink Terminen ble flyttet fra mensenterminen den 14.07, til 17.07.16, så tre dager bare. Lille jenta slo kollbøtter inni magen til mammaen sin hundre ganger under timen, og ga oss alle en skikkelig god latter. Fikk også masse bilder pga jordmor syns hun var så gøy og søt og se på der hun holdte på. :) Jeg har fortsatt fremmadliggende morkake, som de forklarte var grunnen til de mye smertene mor har hatt. Den har ikke flyttet seg siden forrige ultralyd vi var på i uke 9, og normalt skal denne flytte på seg til fødselen. Men blir tettere fulgt opp, for siden den ikke har flyttet seg det grann og den gjør så vondt, så kan den være grodd/sittende fast i livmorveggen, og i så fall må de inn og hente den etter fødselen. Så mor skal prøve å ikke bøye seg så mye og unngå mange stillinger som har gjort meg uvel. :/

Skulle gjerne lastet opp et vinkende bilde til dere, men jeg får bare opp feilmelding om at de opplastede filene er tomme når jeg prøver å laste de opp på pcen... :(

Gled dere så masse dere som har dette i vente, det er et helt fantastisk! Og verdt absolutt all den treige ventetiden som går så sakte på slutten... :D
 
Last edited:
Gratulerer, gøy med så mye underholdning på ul da ;-)
 
Gratulerer med overstått ul :) og prinsessen:)
 
Gratulerer så mye med prinsesse :)
 
Jeg skal også på oul i dag og er såå spent :) tok det lang tid?

Lykke til ♡ En vanlig OUL tar vel en halvtime sålangt alt er i orden med babyen :) Jeg satt der en hel time, for snakket en del om andre plager og problemer jeg har med jordmor og lege. De tok seg god tid til meg hvertfall, og følte absolutt ikke at de stresset for å få meg ut :)

Håper du får alle svarene du ønsker! :)
 
Lykke til ♡ En vanlig OUL tar vel en halvtime sålangt alt er i orden med babyen :) Jeg satt der en hel time, for snakket en del om andre plager og problemer jeg har med jordmor og lege. De tok seg god tid til meg hvertfall, og følte absolutt ikke at de stresset for å få meg ut :)

Håper du får alle svarene du ønsker! :)

Du hadde helt rett, tok en halvtime :) kunne sittet der og sett på henne i timesvis, så tida gikk fort <3
 
gratulerer så mye med ei lita prinsesse <3
 
Back
Topp