Ferdig med OUL...

beakel

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Septemberbarna 2019
Endelig ferdig, og magefølelsen min er ikke til å stole på. Jeg har vært så sikker på at jeg ventet en gutt, men inni magen min spreller det en liten frisk og fin jente :) Termin ble justert med 1 dag, så har termin den 4 juli.
 
Endelig ferdig, og magefølelsen min er ikke til å stole på. Jeg har vært så sikker på at jeg ventet en gutt, men inni magen min spreller det en liten frisk og fin jente :) Termin ble justert med 1 dag, så har termin den 4 juli.

Gratulerer så mye:) var de helt sikre forresten? Jeg har også fått høre jente med 98 pr sjanse. Og hva sa de på tul? :)
 
Endelig ferdig, og magefølelsen min er ikke til å stole på. Jeg har vært så sikker på at jeg ventet en gutt, men inni magen min spreller det en liten frisk og fin jente :) Termin ble justert med 1 dag, så har termin den 4 juli.

Gratulerer med overstått ul og jenta i magen :)
 
Gratulerer så mye:) var de helt sikre forresten? Jeg har også fått høre jente med 98 pr sjanse. Og hva sa de på tul? :)

På TUL sa de ingenting om kjønn, var ganske tidlig der og ville bare vite at alt var i orden.
Hun virket ganske sikker ja, spurte ikke om prosenter, men virket ikke som at det var noe tvil. :)
 
Så fint at alt var bra, og gratulerer med jente ^_^ har også guttefølelse, blir spennende å hva oul sier.
 
Takk for gratulasjonene. Det føles enda litt uvirkelig :)
 
Gratulerer med ei prinsesse ♡
 
Endelig ferdig, og magefølelsen min er ikke til å stole på. Jeg har vært så sikker på at jeg ventet en gutt, men inni magen min spreller det en liten frisk og fin jente :) Termin ble justert med 1 dag, så har termin den 4 juli.

Gratulerer så mye :)
 
gratulerer så mye :D <3
 
gratulerer :)
 
Gratulerer :)
 
Back
Topp